Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16720 článků.

icon Vyplatí se outsourcing vypracovávání mezd?

10.2.2006 

Majitelka Duane Park Patisserie v New Yorku vzpomíná, jak se každý týden trápila s vypracováním mezd svých zaměstnanců. Jak se ale zvýšil počet zaměstnanců její firmy, začalo jí docházet, že je její…

Kdo si hraje, je výkonnější

10.2.2006 

Většina firem zakazuje zaměstnancům, aby si v pracovní době hráli hry. Domnívá se, že tím zaměstnanci jen ztrácejí čas. Existuje však odborný termín produktivní flákání. Výzkumy potvrzují, že hraní…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelé nevědí, co zaměstnanci chtějí

10.2.2006 

Listopadová studie americké personální společnosti Spherion Corp. doplnila řadu podobných výzkumů, které prokazují existenci výrazného rozdílu mezi tím, co si zaměstnavatelé myslí, že chtějí…

Výhody pro partnery zaměstnanců

10.2.2006 

Anglický pojem „domestic-partner benefits“ označuje výhody, které zaměstnavatelé poskytují životním partnerům svých zaměstnanců, ať již…

Glosář e-learningu nejen pro učení jazyků

8.2.2006 

Většina lidí, kteří se v dnešní době učí cizím jazyků ví, že jim mhou pomoci interaktivní CD ROMy a Internet. Řada z nich však v postatě neví, o čem elektronické vzdělávání vlastně je. Dokáží si…

icon Jste dostatečně pojištěni na práci z domova?

8.2.2006 

Pokud podnikáte z domova, rizik je celá řada. Chodí za vámi klienti? Mohli by vás zažalovat, pokud uklouznou na vašich neudržovaných schodech. Používáte garáž jako kancelář? Někdo by vás mohl vykrást.…

icon Učte se z chyb

7.2.2006 

Všichni děláme obchodní chyby. Nejdůležitější však je dokázat se z nich poučit a vyvodit důsledky pro budoucnost. Autor popisuje své selhání před dvanácti lety, ze kterého si nese ponaučení do…

Práce v politicky nestabilních oblastech

7.2.2006 

Jak daleko může zaměstnavatel zajít v naléhání na zaměstnance, aby pracovali v nebezpečných lokalitách? R. Gizbert, bývalý britský novinář, byl například propuštěn na základě toho, že odmítl pracovat…

Článek v rámci předplatného Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapená

7.2.2006 

Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…

Noční práce má svá pro i proti

6.2.2006 

Práce v noci není v dnešní době ničím výjimečným a podle průzkumů řadě lidí vyhovuje. Nejde přitom jen o lékaře, policisty apod. Stoupá množství oborů, kde noční práci oceňují zaměstnanci i zákazníci.…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci

6.2.2006 

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem…

icon Osobní pracovní kontakt je nenahraditelný

6.2.2006 

Autor analyzoval výkonnostní data u několika tisíců projektů do hloubky deseti let až k počátku rozptylování týmů.Nejlepší produktivita v softwarovém inženýrství je tam, kde týmy pracují v těsné…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Smutný systém odměňování

3.2.2006 

Snad pro zjednodušení práce nebo z pohodlnosti ztrácíme schopnost měřit výkon a dávat lidem najevo, jak dobře pracují. Raději volíme cestu stejného zvýšení platů pro všechny s minimálním rozdílem pro…

Jazyky firmám na míru

2.2.2006 

Každá firma má svá specifika, proto by při výběru jazykového vzdělávání zaměstnanců měla vycházet z toho, co skutečně potřebuje. K analýze potřeb, zjištění dosavadních znalostí a schopností…

Výpis 1417614190 z celkem 16720