Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19568 článků.

icon Konflikt jako katalyzátor?

22.11.2007 

Měli jste někdy konflikt, který skončil pozitivní změnou? Umožnil pročištění vzduchu a dal vám možnost začít s čistým štítem? Než se tak ale stane, je nutné projít velmi nepříjemným rozhovorem.V…

Klíč ke kreativnímu pracovnímu prostředí

21.11.2007 

Kreativní pracovní prostředí není jen pro šílené autory reklam. Nevýrazný nábytek, nudný koberec a identické osvětlení neinspiruje v jakémkoli povolání. Jak tedy vytvořit pracovní prostory, v nichž…

icon To chce klid

21.11.2007 

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování jejich loajality.- Předpokládejte, že zákazník má právo být rozzlobený. Bez ohledu na okolnosti…

icon Jak motivovat v malých firmách

21.11.2007 

Majitelé malých podniků nemajípříliš velký rozpočet na různé dary a finanční odměny pro své zaměstnance. Přesto ale mohou zajistit, aby se jejich zaměstnanci cítili šťastní a spokojení i bez utrácení…

Článek v rámci předplatného Verbální úleva v práci pomáhá od stresu

21.11.2007 

Když si v práci zanadáváte, může to podle průzkumu Univerzity of East Anglia pomáhat snížit stres.Výzkumný tým zjistil, že tabuizovaná slůvka mohou pozvednout morálku týmu a naopak vehementní pokusy…

icon Práce na dálku má výhody, ale ne pro každého

20.11.2007 

Výzkum americké společnosti Robert Half Technology, která se zabývá náborem zaměstnanců v oblasti IT, potvrdil, že v posledních pěti letech vzrostl počet IT odborníků pracujících na dálku. Hlavním…

icon Osm cest k řízení spolupráce ve velkém týmu

20.11.2007 

Při prosazování složitějších iniciativ závisí firmy na velkých týmech různých odborníků. Takové týmy se často sestavují rychle, aby splnily okamžitou potřebu, a spolupracují virtuálně nebo on-line.…

Desatero inzerátu s nabídkou zaměstnání

20.11.2007 

Než začnete psát inzerát s nabídkou pracovního místa, dobře si promyslete, co napíšete. Stejně, jako životopis dělá první dojem na potenciálního zaměstnavatele, dělá i inzerát první dojem na…

icon Tři chyby on-line zákaznického servisu

20.11.2007 

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách, jsou velice důležité. Zákazník by je měl především jednoduše najít. Firma tím ulehčí provoz svému zákaznickému středisku a…

Článek v rámci předplatného Menší podniky zaostávají ve vzdělávání zaměstnanců

20.11.2007 

Další vzdělávání zaměstnanců není obecně pro tuzemské podniky prioritou. Nejvíce je zanedbávají malé a střední podniky. Zatímco u velkých společností si dále prohlubuje znalosti zhruba 60 procent…

Článek v rámci předplatného Naučte se poslouchat

20.11.2007 

Jistě jste už slyšeli o lidech, kteří dostali skvělou práci na základě toho, že někde vyslechli něčí rozhovor nebo pozorně poslouchali lidi ve svém okolí. Vyzkoušejte to také. Existují tipy, jak vaše…

Co dělat, když vám vadí kolega na pracovišti

20.11.2007 

V každé kanceláři se najde pan Vtipný nebo paní Ukecaná. Stále slyšíte chichot zvedlejší kanceláře, kde si každý myslí, že úplně všechno je vtipné. Nebo pan Zamilovaný, který neustále cukruje se svou…

icon Slavní špatní šéfové

20.11.2007 

Možná jste přesvědčeni, že máte nejhoršího nadřízeného v zemi, zvažte ale následující celebrity, jejichž ubozí zaměstnanci musí, nebo museli, přestát verbální a někdy i fyzické útrapy.- Scott Rudin.…

icon Jak vybrat téma novoročního obchodního meetingu

20.11.2007 

S účastí ve více než 100 takovýchto výkopech jako klíčový mluvčí tvrdí autor, že hlavním bodem je výběr vhodného tématu. Přináší několik faktorů ke zvážení při jeho výběru:- Berte ohled na morálku…

icon Naučte se dávat výpovědi

19.11.2007 

Žádný manažer si nelibuje vpropuštění zaměstnanců. Když už kněmu ale musí dojít, snaží se, aby vše proběhlo hladce a hlavně aby zaměstnanec neměl vpříštím zaměstnání problémy a necítil se dotčený. Je…

Výpis 1447614490 z celkem 19568