Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 2878 článků.

icon Jak na životopis, když je vám padesát plus

1.8.2013 

Padesátka už je za rohem a vy si říkáte, že byste mohli v kariéře ještě zkusit něco nového. Zároveň se však obáváte, že vás nikde nepřijmou. Máte sice zkušenosti z oboru, kterým mladí nemohou…

Článek v rámci předplatného icon Nejotravnější obchodní zlozvyky

29.7.2013 

Pokud něco děláte dostatečně dlouho, nutně si vytvoříte určité navyklé rutiny. A nevyhnete se tomu ani v obchodu. Není ale od věci se čas od času zastavit a zamyslet se nad ním, jestli nejsou některé…

icon Jak přežít, když si vás vedoucí vezme na kobereček

26.7.2013 

Tento praktický návod serveru US News vás provede tipy na to, jak si zachovat tvář, když si vás váš šéf pozve do kanceláře, aby vám sdělil své výhrady k vašemu pracovnímu výkonu. Pozorně…

Článek v rámci předplatného icon Obchodní taktiky, které se vám vymstí

22.7.2013 

Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik, kvůli kterým můžete finančně vykrvácet. Ujistěte se, že se vás takové jednání netýká. 1. Sami vetujete svou nabídku…

Vnější zaměření je stav mysli

22.7.2013 

Vnější zaměření? To se týká prodejního týmu, ne? Otázky, které dostávám naprosto běžně a vždy na ně rezolutně odpovím: Ne, to tedy rozhodně ne. Vnější zaměření je odpovědnost každého ve firmě.…

icon Marketingové výmluvy, kterými promarníte cenné příležitosti

16.7.2013 

Malé firmy mají celou řadu výmluv, proč by neměly investovat do marketingových nástrojů. Jde však o mýty, o iluze, ze kterých se časem stává realita v důsledku promarněných příležitostí. Marketing je…

Přetěžká akvizice

8.7.2013 

Jedna firma kupuje jinou. Z pohledu právního je vše v nejlepším pořádku, také finančně všechno sedí. A přesto se zdánlivě banální akvizice změní v peklo, které málem nepřežije ani jeden z účastníků.…

icon 5 způsobů, jak zaručeně poškodit firemní značku

24.6.2013 

Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se vám snažil vnutit produkt za každou cenu bez větší snahy pochopit vaše konkrétní potřeby. Dobrý obchodník se takových praktik…

Článek v rámci předplatného Vyhlášeny soutěže kvality v dalším vzdělávání

24.6.2013 

Měřit kvalitu vzdělávání není vůbec snadné. Stát i zaměstnavatelé tak utrácejí značné finanční sumy i za nekvalitní vzdělávání, aniž by dokázali skutečnou kvalitu rozeznat. Cílem Asociace institucí…

icon Jste důvěryhodný manažer?

21.6.2013 

Zaměstnanci, zákazníci a spolupracovníci manažerů potřebují dobře vědět, co od nich mohou očekávat. Jedním ze základních předpokladů úspěšného manažera je proto důvěryhodnost. Pokud se chcete…

icon Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

14.6.2013 

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu zvoliť, aby sa nielen udržala, ale ešte zlepšila?

Jak připravit školení obchodníků

11.6.2013 

Investice do školení obchodníků může pro firmu mít velký přínos, stejně tak však může být zbytečná, pokud si předem neujasníte, co vlastně chcete a kdo vám to má poskytnout. Tímto zajímavým tématem se…

Cena IIK Grand Prix 2013 pro projekty interní komunikace míří do finále

5.6.2013 

Institut Interní Komunikace (IIK) ukončil příjem projektů do třetího ročníku IIK Grand Prix, jejíž vítězové následně zamíří do FEIEA Grand Prix, obdoby soutěže na celoevropské úrovni, vyhodnocení…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat obchod, který neuzavřete

5.6.2013 

Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným záležitostem. Poznáte, kdy je třeba jít dál? Server Open Forum popisuje šest známek, které vám napoví, že dohody nedocílíte. 1.…

Nejlepší zaměstnance získáte jen individuálním přístupem

30.5.2013 

Většina náborářů nemluví s nejlepšími kandidáty na trhu, ale pouze s těmi, kteří jsou ochotni reagovat na jejich nabídky. Nedávají zkrátka těm nejlepším důvod k zájmu o spolupráci nedokáží je oslovit…

Výpis 14711485 z celkem 2878