Celopodniková spolupráce se rozhodně vyplatí
Obchodování a podnikání nestojí pouze na transakcích. Obchodování funguje také na základě důvěry, vztahů a poskytování dlouhodobých a trvalých hodnot. Nyní firmy přijaly web jako platformu pro…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7219 článků.
Obchodování a podnikání nestojí pouze na transakcích. Obchodování funguje také na základě důvěry, vztahů a poskytování dlouhodobých a trvalých hodnot. Nyní firmy přijaly web jako platformu pro…
Článek se zabývá charakteristikou virtuálních organizací, toho, jak se v nich zajišťuje výkonnost zaměstnanců a jak probíhá v těchto společnostech proces sdílení znalostí. Jedním z možných problémů…
Správa znalostí řeší nejzákladnější problémy organizační adaptace a konkurence v kontextu neustálé a nepředvídané změny prostředí. Zahrnuje organizační procesy a kombinuje schopnost zpracování dat a…
Někteří uživatelé Internetu mylně zaměňují pojmy bezpečnost a soukromí. oba jsou stejně důležité a v některých bodech se překrývají, není to však totéž. Majitel internetového podniku (v oboru e-…
Vyhledávání pracovních příležitostí na webu komplikuje život místním zprostředkovatelnám práce. Autor příspěvku se zam&…
Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném chování zákazníka v budoucnosti, mohou mít v určitých případech větší váhu než aktuální objednávky.…
Společnost Symantec nabízí zdarma internetový nástroj Security Check, který poskytuje srozumitelné informace o možných bezpečnostních rizicích počítačů a o tom, jak se proti nim chránit. Součástí…
Chce-li člověk získat své vysněné zaměstnání, měl by si nejprve podrobně zjistit, jaké schopnosti, vzdělání a zkušenosti bude k výkonu tohoto zaměstnání potřebovat. Měl by si udělat jakýsi seznam…
Marketing a reklama jsou velmi důležité a proto by se měly promítnout v rozpočtu každé firmy. Někdy není nutné investovat do těchto oblastí příliš mnoho je řada firem, které utratily milióny za…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit přesnou míru, můžeme provádět alespoň kvalifikovaný odhad. Důležité je, aby každý sám zhodnotil, jaká…
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci dnes chtějí, aby je firma respektovala nezávisle na komunikačním kanálu, který využívají ať už…
V dnešní uspěchané době, kdy se jednotlivé obory mění doslova ze dne na den, je stále důležitější trvalé a průběžné vzdělávání. Jednou z možností, jak toto realizovat, je online výuka.Online výuka…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své zákazníky, zvyšujete tak nejen stávající úroveň služeb, ale také se vám otvírají další možnosti zisku.…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili i poskytovatelé a prodejci informačních technologií. I přes popularitu tohoto termínu byly však až…
Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny požadavků se vzájemně vylučují: Ideální dohoda o outsourcingu je dlouhodobá, jednoznačná a závazná pro obě strany, přesto však musí…