Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 23932 článků.

icon Optický kabel až do domu - v plynovém potrubí

24.8.2001 

Hlad po rychlém připojení firem i domácností k Internetu je hnacím motorem pro vznik stále nových metod, jak zabezpečit budování metropolitních sítí. Částečnou odpovědí jsou sice technologie xDSL nebo…

icon Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování

24.8.2001 

Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se zákazníky) vytváří potřebu využívání inteligentních aplikací. Konkrétně v oblasti bankovnictví pak tyto…

icon Právní rizika vyplývající ze sledování zaměstnanců

23.8.2001 

Zaměstnavatelé, kteří chtějí zvýšit produktivitu svých zaměstnanců, běžně sahají k prostředkům, jako je sledování využití firemního telefonu, nahodilé testy na užívání drog nebo vyšetřování…

icon Přínos osobních setkání zaměstnanců, kteří spolu již dlouho komunikují na dálku

23.8.2001 

V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog z očí do očí jevit jako ohrožený druh. Studie provedené pro severovýchodní region Námořnictva Spojených států ukázaly, že z…

icon Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

21.8.2001 

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací účtů (ozn. EBPP) za samostatné systémy. Společnosti, které chtějí pomocí EBPP získat konkurenční výhody a snížit své provozní…

icon Služby zákazníkům a tok prací v call centru

20.8.2001 

Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu call centra má nesporné výhody. Direct marketing je orientován spíše na vlastní kampaň (která slouží k získání nových…

icon Analýzy call center: úspěšné řešení

20.8.2001 

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste poptávka po call centrech fungujících v operační infrastruktuře **CRM**.Klasická call centra pomalu ustupují moderním informačním…

icon Vyhodnocení efektivnosti investičních projektů

20.8.2001 

Ekonomická efektivnost je v tržním ekonomickém systému základním kritériem úspěšnosti každé činnosti. Mnozí vedoucí techničtí pracovníci podniků problematiku hodnocení efektivnosti neovládají a o…

icon Servery zjednodušují integraci podnikových aplikací

17.8.2001 

Integrace podnikových aplikací (EAI) je i nadále jednou z největších překážek z hlediska úspěchu v elektronickém obchodu. Urychlení tohoto procesu je důležité především pro společnosti, které se…

icon Kalifornie postrádá prostředky řízení rizika

16.8.2001 

Článek pojednává o strategii americké energetické společnosti **Duke**, která se podobně jako další - snaží získat prvenství na americkém trhu s energií.Vrchní viceprezident pro správu majetku Steve…

icon Poskytovatelé aplikačních služeb zasahují i do oblasti poradenství

16.8.2001 

Poskytovatelé aplikačních služeb (ASP) nabízejí přístup ke stejnému typu softwaru jako, jaký byl k dispozici dříve. Z toho vyplývá vyšší úroveň softwarových služeb, jejich rychlejší rozvoj a snadný…

icon Úloha burzovních společností v novém ekonomickém prostředí

15.8.2001 

Burzy typu **B2B** připomínají své fyzické protějšky pouze na první pohled. I nadále je u nich patrná snaha o změnu struktury a o další rozvoj. Burzy **B2B** budou pracovat s nehmotnými produkty, jako…

icon Rozhovor s autorem knihy o "viru myšlenky"

15.8.2001 

Příspěvek je zpracován jako rozhovor vrchního manažera obchodního centra **CGEY** Davida McIntosh s autorem knihy Unleashing the Ideavirus (Jak pustit na svobodu virus myšlenky) Sethem Godinem.Autor…

icon Technologie WDMS doplňuje za chodu systém správy dokumentů Hummingbird

14.8.2001 

Pokud jsme schopni vyhledávat dokumenty v organizovaných a dobře indexovaných archivech, může nám to značně usnadnit práci se znalostmi. Důležitá však bývá i pouhá informace o přítomnosti či…

icon Objasnění struktury podnikových znalostí je nutným předpokladem využití jejich hodnoty

13.8.2001 

Hodnota znalostí je těsně spjata se způsobem, jak jsou tyto znalosti organizovány. Znalostní pracovníci bohužel tráví nejvíce času vyhledáváním znalostí, které samo o sobě nepřidává žádnou hodnotu.…

Výpis 2383623850 z celkem 23932