Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1912 článků.

Proč být otrokem e-mailu?

23.2.2012 

Zkuste se zamyslet, kolik e-mailů odešlete například za rok a kolik času tomu věnujete. Kancelářské pracovníky nemůže překvapit, když zjistí, že jen odepisov&…

icon Jak se lépe rozhodovat

22.2.2012 

Dobrý manažer se musí umět rozhodovat, což znamená také umět riskovat a překonat vlastní strach. Je třeba najít střední cestu mezi příli&…

icon Nebojte se prodávat

22.2.2012 

Výborný profesionál, ale špatný prodejce – to je typický příklad mnoha podnikatelů. Není ale důvod bát se jít se svou kůž&…

Článek v rámci předplatného Studie: Nejvíc žen v managementu vykazují země bývalého komunistického bloku

21.2.2012 

Průměrné zastoupení mužů a žen na manažerských pozicích v regionu EMEA je 71 % ku 29 %. Ukázala to studie společnosti Mercer, do níž se zapojilo 264 tis&…

icon 5 důvodů, proč novinář nezavolá

16.2.2012 

PR Daily shrnuje 5 hlavních důvodů, proč novináři nezavolají, i když je o to žádáte, píšete emaily a necháváte vzkazy. Vaše…

Británie sází na příspěvky pro zaměstnávání mladých lidí

15.2.2012 

Až 2257 liber na každého nově přijatého zaměstnance ve věku 18 až 24 let. To je výše státního příspěvku, který připravila britská vl&…

Článek v rámci předplatného icon Jak se dostat k tomu, kdo rozhoduje

13.2.2012 

Když už překonáte všechny bariéry v podobě recepčních a sekretářek, když zjistíte, kdo skutečně rozhoduje, když s ním zavedete hovor a vše…

Co nikdy neříkat propouštěným

9.2.2012 

Propouštět je těžké, ještě těžší je však být propouštěn. Personalisté by proto neměli propouštěným jejich situaci je&…

icon Profesionální pravidla videohovorů

9.2.2012 

Skype je dnes běžným komunikačním nástrojem pro porady nebo koučovací sezení, nemohou-li se účastníci setkat osobně. Videohovory však maj&…

icon Brian Tracy: Šest kroků k efektivnímu delegování

8.2.2012 

„Jestliže chcete dosáhnout všeho, čeho můžete dosáhnout, a soustředit se na těch několik úkolů, které znamenají největší přínos pro…

icon 7 způsobů, jak přijít o zakázku

8.2.2012 

Existuje mnoho výmluv, proč se obchod nezdařil. Kromě toho existuje mnoho objektivních důvodů, které však prodejci mohou ovlivnit. Úspěch prodejce je zá…

Článek v rámci předplatného icon Jak funguje mozek zákazníka

3.2.2012 

Často opomíjeným aspektem během prodeje je mozek zákazníka a to, jak vlastně funguje. Obvykle víte, jak oslovit lidi, kteří vám jsou nějak podobn&…

Článek v rámci předplatného icon Studie: 7 věcí, které zákazníci čekají od prodejců

2.2.2012 

Studie HR Chally Group zkoumala chování zákazníků v oblasti B2B. Zjistila, že kromě kvalitního produktu nebo služby očekávají klienti také…

Článek v rámci předplatného Jak probíhá transformace kariéry?

30.1.2012 

Člověk, který (dobrovolně či nedobrovolně) opustí jednu kariéru, aby získal jinou, která jej bude více naplňovat, prochází osmi postupn&…

icon Proč obchodníci nenávidí porady?

25.1.2012 

Pravidelné porady patří k základním pilířům rozvoje produktivního obchodního týmu. Neznamená to však, že se musí konat…

Výpis 18611875 z celkem 1912