Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1912 článků.

icon Umíte se omluvit?

17.1.2012 

Schopnost omluvit se patří ke klíčovým, často však opomíjeným součástem úspěšné profesionální komunikace. Přitom…

Článek v rámci předplatného icon Jak postupovat, když se zákazník zlobí

17.1.2012 

Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může být vážně ohrožena. O to víc je v současné době důležité, abyste…

icon 12 pravidel úspěšného uzavření obchodu

12.1.2012 

Prodej je vlastně hra a jako každá má i svá pravidla. Úspěšný prodejce Grant Cardone, který je také autorem žádaných publikac&…

icon 12 způsobů, jak vylepšit marketingové brožury

10.1.2012 

Každý rok skončí spousta podniků na tom, že přespříliš spoléhá na jediný komunikační kanál: Internet. Ale marketing není o tom,…

Článek v rámci předplatného icon Vysoká provize bez fixního platu

5.1.2012 

Společnosti rády nabízejí práci pouze za provizi. Prodejce tak vydělává jen tehdy, když efektivně pracuje. Nezkušení prodejci o taková m&…

Začala platit trestní odpovědnost firem

4.1.2012 

Od 1. ledna 2012 vešel v platnost zákon o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim. Znamená to, že nově bude možné trestně stíhat nejen jednotlivce, ale i celé firmy, a to za téměř…

Článek v rámci předplatného icon Jaký jste typ prodejce?

19.12.2011 

Ideální prodejní taktika neexistuje. Pouze osobnost, vzdělání a zkušenosti prodejce mohou pomoci určit, jaká technika pro něj může být efektivn&…

Práce na dálku je především komunikace

19.12.2011 

Zaměstnávání pracovníků na dálku je velmi atraktivní, vyžaduje však pečlivé plánování a přípravu, aby mohlo b&…

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak vylepšit prodejní prezentaci

15.12.2011 

Všichni jsme se s tím setkali: Lidé poslouchají prezentaci s nepřítomným pohledem a evidentně jsou myšlenkami úplně mimo. Pokud jste…

Článek v rámci předplatného icon Jak mohou introverti uspět na konferenci

13.12.2011 

Konference znamená velkou marketingovou příležitost. V době těsných rozpočtů je však naprosto nezbytné prokázat návratnost akce. Pokud pracujete v…

icon Specifika prodeje finančním ředitelům

12.12.2011 

Prodej řediteli podniku se od prodeje finančnímu řediteli liší: ředitel podniku je pozitivní, plný energie a přitom hledá nové možnosti rozvoje, kdežto finanční ředitel je placen za to, aby předvídal…

icon Jak na zbytečné konflikty v týmu?

12.12.2011 

Na každém pracovišti dochází k občasným nedorozuměním a sporům. I když totiž sami nejsme konfliktní, můžeme pracovat s lidmi, kteří mají…

HR živě: Základem úspěšného modelu odměňování je řízení očekávání

12.12.2011 

Jaký je vztah mezi odměňováním a motivací? Jak se vzájemně ovlivňují? Kdy je zaměstnanec spokojen se svou odměnou? Jak změřit jeho výkon? Přesně tyto…

icon 6 postrachů networkingových akcí

7.12.2011 

Networkingová setkání mohou mít celou řadu podob. Celá řada lidí si také klade otázku, zda tyto akce skutečně pomáhají k z&…

Článek v rámci předplatného icon Prodejte sám sebe a získejte si to nejlepší místo

5.12.2011 

Většina prodejců umí prodat jakýkoliv produkt. V první řadě ale musí umět prodat sebe sama. Profesionál postupuje při žádosti o místo stejně…

Výpis 18761890 z celkem 1912