Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 15903 článků.

icon Kontrolní seznam pro top management pro vedení lidí v novém normálu

13.10.2020 

Rozsah a tempo změn, které rozpoutala pandemie Covid-19, nemá v moderní historii obdoby. To, jak si společnosti vedou, závisí alespoň částečně na jejich představenstvu – nejvyšším rozhodovacím orgánu…

icon Tajemství prosazování změn pohledem úspěšné klimatické aktivistky

12.10.2020 

Roku 2017 tehdejší středoškoláci Jamie Margolin, Nadia Nazar, Madelaine Tew a Zanagee Artis založili Zero Hour, hnutí zaměřené na změny klimatu a environmentální spravedlnost. Dnes je Jamie Margolin…

icon Změny ve vedení s výměnou generálního ředitele? Mohou narušit výrazně výkonnost firmy, tvrdí výzkum

9.10.2020 

Propuštění dlouholetých vedoucích pracovníků se může pro nového generálního ředitele zdát přirozeným prvním krokem, ale v náročných dobách se to může obrátit proti němu.

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

8.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

icon Vedení týmu v nové době podle historických struktur. Kdo je „lovec“ a kdo „sběrač“?

8.10.2020 

Způsob, jakým se starověké společnosti organizovaly, nabízí vodítka k tomu, jak řídit dnešní dynamicky se měnící pracovní sílu.

icon Poprvé manažerem: Víte, do čeho jdete a jak se připravit?

8.10.2020 

Zatímco ve své specializaci jste si jistí a kolegové vás berou za odborníka, s přijetím manažerské funkce se znovu stavíte na startovní čáru. To je holý fakt, za který se určitě nemusíte stydět. Být…

Jak napsat popis pracovního místa

8.10.2020 

Správný popis pracovní pozice přitahuje ty správné kandidáty. Popisy pracovních míst jsou také důležité pro to, aby pomohly zaměstnancům porozumět jejich odpovědnosti a zároveň bylo snazší ohodnotit…

icon 8 tipů, jak vytvořit autentickou značku zaměstnavatele v online prostředí

7.10.2020 

Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších rozhodnutí, která kdy uděláte. Je to rozhodnutí, které by nikdo neměl brát na lehkou váhu. Takže pokud se…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

6.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

icon Efektivita virtuálních týmů závisí na důvěře

6.10.2020 

Podle nové studie Univerzity v Kalábrii je úroveň důvěry mezi všemi spolupracovníky klíčovou metrikou při hodnocení efektivity virtuálních týmů.

icon Proč vaše firma nutně potřebuje docházkový systém?

5.10.2020 

Existuje milion důvodů, které vám firmy často tlačí do hlavy, pokud usilují, abyste začali využívat právě jejich systém. Stále dokola se omílají slova jako moderní, uživatelsky přívětivý, šetří čas.…

icon Průzkum: Programy na podporu firemní pohody potřebují více zlidštit

2.10.2020 

Podle nedávného průzkumu společnosti PwC generální ředitelé společností plánují výrazně digitalizovat, podpořit flexibilitu a také se soustředit více na své zaměstnance a jejich osobní blaho a…

Koronavirus zapůsobil v oblasti profesního vzdělávání jako urychlovač změn, na které většina dodavatelů není připravena

2.10.2020 

Druhotný efekt toho, co právě sledujeme v médiích a pociťujeme na vlastní kůži ve spojení s fenoménem zvaným „Koronavirová krize“ je příchod digitální revoluce v přímém přenosu. A pokud si někdo v …

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4)

1.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

icon 7 rozšířených hesel a zkratek z byznysu, které byste měli přestat používat

1.10.2020 

Podnikatelé jsou si vědomi, že je důležité mluvit jazykem zákazníka. Často ale využívají žargon, kterému běžný spotřebitel nemusí rozumět. Pokud se oprostíte od obchodních hesel a klišé, která jsou…

Výpis 21012115 z celkem 15903