Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 15903 článků.

icon Jak dělat online networking, aby pro vás měl přínos?

21.10.2020 

Naučte se budovat hodnotné vztahy prostřednictvím sociálních sítí. Přečtěte si několik tipů, jak maximálně zužitkovat virtuální nástroje ve svůj prospěch.

Článek v rámci předplatného icon Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii?

20.10.2020 

Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a hodnotu kreativity a prozkoumat, jak můžeme zapojit i kreativitu vlastních zákazníků.

Článek v rámci předplatného Největší chyba, kterou zaměstnavatelé dělají při hodnocení měkkých dovedností kandidátů

20.10.2020 

Dnes se téměř všechny společnosti zaměřují na zlepšování diverzity v týmech. Některé procesy jsou však stále zastaralé a mohou vést náborové týmy k přijímání nespravedlivých a špatných rozhodnutí.

icon Posilte pocit odpovědnosti za výsledky i u zaměstnanců pracujících na dálku

20.10.2020 

Lidé mají větší chuť podporovat řešení situací, do nichž jsou zainteresovaní. Proto má smysl je aktivně zapojovat. Takový přístup založený na spolupráci se ve virtuálním prostředí stává ještě…

Pomoc firmám měla smysl, proto děláme druhou vlnu

19.10.2020 

Nápad na poskytování pomoci firmám ve formě bezplatné mobilní aplikace JOBka se ukázal jako prospěšný. Zaměstnanci v této době a nejen v současné situaci prahnou po aktuálních, rychlých a přesných…

icon Těchto chyb na závěr vaší prezentace byste se měli vyvarovat

19.10.2020 

Vaše publikum si často poslední slova pamatuje nejdéle. Seznamte se s pěti běžnými chybami, kterým byste se na konci vašeho vystoupení měli vyhnout.

Vyhrajte vstupenku na 6. ročník mezinárodní konference Happiness@Work 2020 - letos netradičně ve 3D prostředí

19.10.2020 

Má smysl zabývat se tématy jako je firemní kultura či “štěstí v práci” i v dobách hrozící ekonomické krize? V časech, kdy mají firmy tendenci spíše šetřit a zůstávat co nejvíce v už zaběhlých…

icon Jsi tady nejzkušenější. Budeš šéfem! Aneb jak na rozvoj liniových manažerů

19.10.2020  Rozhovor s Josefem Regnerem, lektorem a konzultantem společnosti Česká cesta

Podle Josefa Regnera roste v poslední letech zájem firem rozvíjet v oblasti leadershipu, vedení a motivace lidí také zaměstnance na úrovni nejnižšího, liniového managementu. Například ve výrobě jde o…

icon 10 dostupných nástrojů pro řízení projektů

16.10.2020 

Četné studie potvrzují, že používání nástrojů pro správu projektů zvyšuje výkon a produktivitu týmů. Pokud jste právě zahájili podnikání nebo hledáte možnost, jak zefektivnit práci ve vašem týmu,…

Článek v rámci předplatného icon 4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy

15.10.2020 

Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už jde o střet dvou kultur nebo nedostatečné porozumění mezi týmy. Sladění cílů a účelu nakonec prospěje i rozvoji podnikání.…

icon 3 klíčová pojítka úspěšných týmů

15.10.2020 

Prostřednictvím organizací jsme byli historicky vždy schopni vybudovat a vytvořit větší hodnotu, než bychom to zvládli samostatně. Organizace staví na týmech, a tedy stojí za to se ptát, co mají…

Prodávejte webináře a e-kurzy přes EduCity a Skoleni.cz, kde firmy i jednotlivci najdou největší nabídku online akcí v ČR

15.10.2020 

Nabízíte klientům své služby i v podobě webinářů, online workshopů, konferencí či jejich záznamů? Umístěte své online programy ZDARMA na největší portály s nabídkou vzdělávání v ČR – EduCity.cz,…

icon Průzkum: Čeští podnikatelé ve službách se bojí nejistot způsobených vládními opatřeními proti pandemii

14.10.2020 

Říjnový průzkum českého rezervačního systému Reservio zmapoval obavy mezi českými podnikateli ve službách. Celkem oslovil na 630 živnostníků.

Na co si dát pozor při spolupráci s agenturou práce po novele zákona o zaměstnanosti

14.10.2020 

Agenturní zaměstnávání patří mezi nejregulovanější odvětví dnešní doby. Legislativa se často mění a na agentury je kladen stále větší tlak. Není se ale čemu divit. V roce 2014 bylo v Česku…

Článek v rámci předplatného icon Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

13.10.2020 

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se může zdát, že si vystačí bez prostředníků. Je tomu skutečně tak?

Výpis 20862100 z celkem 15903