Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Vyhled" bylo nalezeno 198 článků.

Článek v rámci předplatného icon Loajalita ke značce v bankovnictví: Umělá inteligence může pomoci

25.7.2017 

S tím, jak je dostupných více a více strukturovaných i nestrukturovaných dat spolu s novými technologiemi, bude umělá inteligence brzy využívána v mnoha oblastech bankovnictví. Jak přesně umělá…

Článek v rámci předplatného icon Umění vyjednávat ve třech krocích

14.7.2017 

Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho strany existuje menší či větší zájem. Kromě schopnosti dotáhnout schůzku k pozitivnímu konci je však…

Článek v rámci předplatného icon Koučování není všelék. Kdy udělá více škody než užitku?

23.6.2017 

Pro využití koučovacího přístupu manažera k zaměstnancům platí stejné pravidlo jako pro většinu seriózních činností buď pořádně, nebo raději vůbec. Koučování může pomoci vyřešit celou řadu problémů,…

icon Pracujeme s funkcí SVYHLEDAT v Microsoft Excel (2/2)

31.5.2017 

V první části článku jsme si vyzkoušeli funkci SVYHLEDAT (v anglických verzích programů se nazývá VLOOKUP), jednu z nejznámějších vyhledávacích funkcí v MS Excel. Slouží k vyhledávání potřebné hodnoty…

icon Pracujeme s funkcí SVYHLEDAT v Microsoft Excel (1/2)

18.5.2017 

Funkce SVYHLEDAT (v anglických verzích programů se nazývá VLOOKUP) je jedna z nejznámějších vyhledávacích funkcí v MS Excel. Slouží k vyhledávání potřebné hodnoty v tabulce, orientované ve sloupcích.…

Článek v rámci předplatného icon Richard Branson: 5 kroků ke správnému rozhodnutí

17.5.2017 

Správná obchodní rozhodnutí většinou nejsou otázkou života a smrti, přesto by však neměla být brána na lehkou váhu. Je to, jako sedět v porotě. Než rozhodnete o vítězi, musíte se zbavit všech…

icon Vlastní formát dat v MS Excel

19.4.2017 

Jestliže jste si někdy prohlíželi dialogové okno Buňky s jednotlivými formáty, určitě jste si řekli, že má MS Excel spoustu různých předdefinovaných formátů. Přesto se vám však někdy může stát, že…

10 pravidel úspěšného náboru na sociálních sítích

18.4.2017 

Sociální sítě jsou dnes často nejlevnějším a nejefektivnějším způsobem, jak oslovit potenciální kandidáty a budoucí zaměstnance, ať už se pohybujete v IT, strojírenství, bankovnictví nebo marketingu.

icon Hypertextové odkazy v MS Excel

5.4.2017 

I při práci s Excelem jste již určitě potřebovali nebo zajisté budete potřebovat odkázat na jiné místo nebo soubor. K tomu slouží hypertextové odkazy a samozřejmě můžete plně využívat všech jejich…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností moderního prodejce

27.3.2017 

Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se zaměřují na stále užší segmenty trhu a klienti mají daleko vyšší očekávání i přehled o vaší konkurenci. Jak by měl vypadat…

Článek v rámci předplatného icon 5 smrtelných hříchů při psaní e-mailů

20.3.2017 

Elektronická komunikace je specifická a má svá pravidla. Stačí málo, a budete působit velmi neprofesionálně. Měli byste se proto vyvarovat následujících zásadních chyb při psaní e-mailů, kvůli kterým…

Článek v rámci předplatného icon Návrat k obchodní profesi po vyhoření

7.3.2017 

Syndrom vyhoření je bohužel skutečný problém a obchodníci jsou rizikem vyhoření zasaženi téměř nejvíce ze všech profesí. Nezáleží přitom na tom, jak moc vás momentálně vaše práce baví. Pokud se vám…

Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn (6/7): Jak se dostat opravdu ke komukoliv

7.2.2017 

V minulých dílech jsme se podrobně věnovali tomu, jak vyhledávat kandidáty. A protože koho nelze najít, toho nelze ani zkontaktovat, tak se nyní podíváme na to, jak kandidáty oslovovat. A to především…

Článek v rámci předplatného icon Nová éra podnikání (1/2): Dodavatelé, očekávejte těžké časy

15.12.2016 

Dnes existuje spousta příležitostí pro podnikatele, a to ve dvou klíčových oblastech. První z nich je koncový zákazník. Druhou je to, jak vypadá samotný byznys (hlavně jde o rozsah nabídky produktů a…

icon Nikdo nechce číst reklamu. Obsahový marketing musí být lepší

1.12.2016 

Obsahový neboli content marketing je dnes králem v oblasti B2B marketingu. Objem korporátního obsahu, která si lidé mohou sami vyhledat a sdílet, se za posledních 5 let znásobil hned osmkrát. Nicméně…

Výpis 3145 z celkem 198