Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Vzd" bylo nalezeno 103 článků.

icon Mluvení na veřejnosti: Jak se konečně znatelně zlepšit

22.12.2014 

Každý má svou zónu komfortu a takové zóny máme ve všech oblastech našich životů. Mluvení na veřejnosti není žádnou výjimkou. Když děláte něco, co leží mimo vaší zónu komfortu, bývá to nepříjemné,…

icon Plánujte si méně, abyste dosáhli více

16.10.2014 

Jistě, stanovovat si cíle je v pořádku, většinou je však lepší držet se při zemi a stanovit si realistické a dosažitelné cíle. Vyberte cíle, kterých můžete dosáhnout, radí web addicted2success.com,…

icon Proč by podnikatelé měli číst básně

21.7.2014 

Se slovy básník a podnikatel se málokdy setkáme v jedné větě. A dokonce se tato slova často nepotkávají ani v rámci jednoho odstavce. Obvykle ani nečekáme, že by se citlivost básníků mohla někdy…

icon Nikdy neházej flintu do žita

30.6.2014 

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom, abych ještě schůzku předem potvrdil, zavolal jsem mu a řekl, že se tedy stavím. Byl jsem překvapený, když mi odpověděl, že je…

Článek v rámci předplatného icon Předpoklady a bariéry tvořivosti v podnicích

1.4.2014 

V podnicích občas padne výzva někoho z vedení, aby lidé byli více tvořiví a přinášeli nápady k řešení podnikových problémů a nápadů na inovace k překonání konkurence. Jenže cesta k tvořivým nápadům je…

Článek v rámci předplatného Pět novoročních předsevzetí pro uchazeče o zaměstnání

2.1.2014 

Vrátit se do práce po Vánocích je jako jít k zubaři po mnoha letech. Mnoho lidí si s příchodem nového roku klade nové cíle a tak to je i příležitostí najít si novou práci. Zde je 5 tipů na úspěšné…

icon Zbavte se strachu z konfrontace

27.11.2013 

Možná tím pocitem netrpíte anebo si jej nechcete přiznat. Tak nebo tak, mnoho z nás čelí nechuti či obavám z konfrontace se svými podřízenými a všemožně se takové situaci snaží vyhýbat. V důsledku…

icon Poskytujte zákaznický servis proaktivně

10.6.2013 

Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte dobře. Není lepší zabývat se starostmi klientů proaktivně, než pouze následně reagovat? Server Customer…

icon Novoroční předsevzetí v CRM: Nevzdávejte to!

18.12.2012 

Zavádění CRM do firmy je podobné jako začít v novém roce držet dietu a pravidelně cvičit. Stejný je i důvod selhání většina lidí prostě obojí vzdá příliš brzy. Novoroční předsevzetí ohledně…

Článek v rámci předplatného Osobní koučink, trénink, mentorink

20.11.2012 

Rozhovor se Zdeňkem Bouzkem, zakladatelem a majitelem skupiny poradenských a vzdělávacích společností OneWorlGroup o koučinku, poradenství a lektorství. Proč se manažer vzdá svých manažerských výhod…

Největší zabijácké faktory, které ničí motivaci a zapojení zaměstnanců

14.8.2012 

Steve Jobs říkal, že máte milovat svou práci, pokud chcete dosáhnout vynikajících výsledků. Pokud máte rádi svou práci, pak jste vysoce motivováni a práce je pro vás zábavou. To samozřejmě vede k…

icon Nižší bonusy pro šéfy Teska

23.5.2012 

Generální ředitel britské společnosti Tesco Philip Clarke se vzdal svého ročního bonusu ve výši 372 000 liber. Reagoval tak na neuspokojivé…

Příběh EduCity (část 1/3)

12.10.2011 

Bylo. Před devatero vládami a devatero vytunelovanými bankami v křišťálově čisté zemi jsem se po absolvování školy poprvé v životě stal opravdovým zaměstnancem. Těšil jsem se, co vše mě v profesním…

icon Šéf UBS odmítl loňské prémie

7.3.2011 

Výkonný ředitel největší švýcarské banky UBS Oswald Grübel se již podruhé v řadě vzdá svých ročních prémi&…

icon Neúspěch? Nevadí

21.5.2010 

Nezdary přicházejí, i když se jim firmy snaží vyhnout pečlivým plánováním. Některé mohou postihovat byznys jako takový (např. krach na…

Výpis 4660 z celkem 103