Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Jak dosáhnout produktivnějšího dne

8.10.2009 

Zdá se vám, že stále máte málo času a hodně práce? Zázračný lék na tento problém neexistuje, přesto však lze podniknout určité kroky, abyste si své činnosti lépe zorganizovali. - Udělejte si seznam…

Vyvarujte se šesti základních komunikačních chyb

8.10.2009 

Dobří komunikátoři dokáží inspirovat druhé, přesvědčit je, aby jednali v nejlepším zájmu týmu nebo organizace. Chcete-li být dobrým komunikátorem, vyhněte se následujícím chybám. - Pozor na…

icon Pozor na ego při rozhodování

8.10.2009 

Manažerské rozhodování by se nemělo řídit jen egem. Každý vůdce by si proto měl položit několik otázek. - Jak moje rozhodnutí pomůže organizaci? Manažeři, kteří tlačí své týmy k plnění náročných cílů…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat ztracené zákazníky?

8.10.2009 

Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické situaci. V první řadě je proto třeba znát příčiny a vyvarovat se jich. Nejčastější příčinou ztráty zákazníka bývá…

Článek v rámci předplatného icon Pět pravidel pro malé firmy

8.10.2009 

Při vytváření marketingového nebo PR plánu pro malou společnost je třeba držet se pěti základních pravidel. - Neukusujte si více, než můžete sníst. Platí to zejména, pokud si nemůžete dovolit najmout…

Desatero úspěšného manažera lidských zdrojů

7.10.2009 

Úkolem HR je rozvíjet plně angažované zaměstnance a pomáhat firmě růst, dosahovat větších úspěchů a zlepšovat celkové hospodářské výsledky. Je k tomu třeba hledat potenciál a motivovat zaměstnance ke…

5 důvodů, proč manažeři selhávají v delegování

7.10.2009 

Efektivní delegování je jednou z nejdůležitější manažerských dovedností. Zároveň však také patří mezi nejobtížnější. Článek upozorňuje na nejčastější případy, kdy manažeři nezvládají delegování.-…

Firemní časopisy podporují komunikaci se zaměstnanci i zákazníky

7.10.2009 

Firemní periodika, ať už v tištěné nebo elektronické podobě, nemají jen informační charakter. Pomáhají posilovat interní komunikaci a budovat zdravou konkurenci mezi zaměstnanci. Na rozdíl od porad…

icon Umění konstruktivní kritiky

7.10.2009 

Kritika na pracoviště patří, měla by však být konstruktivní. Jak na to? - Vybírejte správná slova. Při komunikaci s druhým pečlivě volte slova. - Buďte transparentní. Namísto odsuzování a…

icon Facebook má již více než 300 milionů uživatelů

7.10.2009 

Facebook vede mezi současnými sociálními sítěmi. Jeho členská základna již přesáhla 300 milionů uživatelů z celého světa a stále roste. Zatímco v červenci měl jen" čtvrt miliónu členů, za dva měsíce…

Článek v rámci předplatného icon Než začnete jednat s náročným zákazníkem

7.10.2009 

Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek proto shrnuje několik otázek, které byste si měli položit, než budete s těmito zákazníky jednat. - Vědí, co chtějí? Snažte…

Pozor na mylné představy o vzdělávání zaměstnanců

6.10.2009 

Nepodléháte některému tradičnímu omylu spojenému s vnímáním vzdělávání na pracovišti?1. mýtus: Když si najmu dobré lidi, nemusím je školit. Ve skutečnosti platí, že čím větší je vaše firma, tím více…

Pět mýtů manažerského vzdělávání

6.10.2009 

Manažerské vzdělávání je opředeno řadou mýtů. Které jsou ty nejčastější?- Šéfové nepotřebují další vzdělávání. Manažeři by měli znát nejen své firmy, ale i nejnovější poznatky z oblasti řízení. Stále…

icon Jak správně řídit emoce při rozhodování

6.10.2009 

Rozhodování je složitou emocionální záležitostí nejen v době krize. Zvýšený tlak v současné době ji proto ještě znesnadňuje. Článek radí, jak lépe kontrolovat emoce a rozhodovat se správně. - Uvědomte…

icon Krize přinesla růst počtu podnikatelů

6.10.2009 

Za poslední rok přibilo v Česku 24,5 tisíce lidí, kteří si vydělávají samostatnou výdělečnou činností. Uvádí to údaje České správy sociálního zabezpečení. Zatímco k 31. srpnu 2008 bylo v České…

Výpis 52665280 z celkem 11105