Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Lepší komunikací k lepšímu leadershipu

11.6.2009 

Řadě vůdcovských selhání lze předejít zlepšením komunikačních dovedností. Jak? - Nedostatek energie a nadšení. Pokud vám chybí nadšení v tom, co říkáte, jak je můžete očekávat od posluchačů? V…

icon Evropa plná muzeí aut

11.6.2009 

Stále více výrobců automobilů přetváří své továrny na turistické atrakce. Dosahují přitom i jistých úspěchů. Nejambicióznější je pravděpodobně snaha hlavní továrny automobilky Volkswagen v Německu ve…

icon Evropský trh on-line reklamy dohání americký

11.6.2009 

Celkové investice do on-line reklamy v Evropě dosáhly v roce 2008 objemu 12,9 miliardy eur, což odpovídá meziročnímu růstu ve výši 20 %. Uvádí to zpráva organizace Interactive Advertising Bureau…

Dobrý lídr se učí celý život

10.6.2009 

Úspěšné vůdcovství jde ruku v ruce s celoživotním učením. Skuteční lídři se dokáží učit i z těch nejběžnějších věcí v životě, a proto se neustále rozvíjejí. Existují tři základní oblasti, v nichž…

Když ženy šikanují ženy

10.6.2009 

Ženy si jako oběti svého tyranského chování v práci často vybírají také ženy. Jedním z důvodů je pravděpodobně předpoklad, že v ženách vidí méně konfrontační osobnosti, které nebudou na agresi…

Článek v rámci předplatného Každodenní etiketa, na kterou zapomínáte

10.6.2009 

Z teoretického pohledu je etiketa způsob, jak si lidé vzájemně vyjadřují respekt. V praxi je to ale spíše matoucí soubor povinných pravidel, která ne každý dodržuje. Přesto jsou tato pravidla stále…

Článek v rámci předplatného icon Evropští manažeři zaostávají v plánování zásadních změn

10.6.2009 

Manažeři stále více věří, že příští rok přinese ozdravení globální ekonomiky. To je dobrá zpráva. Evropští manažeři však výrazně zaostávají za svými kolegy z pacifické Asie, kteří jsou mnohem dále v…

icon Akční plán sběru zpětné vazby

10.6.2009 

Zpětná vazba od zaměstnanců je hodnotným zdrojem informací, které mohou zlepšovat výkonnost a vztahy mezi zaměstnanci. Zajímáte-li se o to, jak efektivně využít zpětné vazby od zaměstnanců, držte se…

Článek v rámci předplatného icon Co by měl umět dobrý operátor call centra

10.6.2009 

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve středu péče o zákazníky, mají zásadní vliv na udržení těch stávajících a získávání nových. Potřebují proto zaměstnance s…

Jak řešit neshody v týmu

9.6.2009 

Lidé s odlišnými názory si často libují ve svých neshodách. Nehledají řešení, protože neshody jim dávají moc a vliv. Neustálé konflikty však nejen ohrožují produktivitu, ale také vytvářejí nepříjemné…

Článek v rámci předplatného Dopřejte si duševní dovolenou

9.6.2009 

Někdy člověk potřebuje dovolenou, aby se zbavil nahromaděného pracovního stresu. Nemusíte však utrácet velké sumy a odjíždět daleko. Kdušení dovolené stačí málo.- Lehněte si do postele a přečtěte…

Učení jako pokračující proces

9.6.2009 

Pokračující učení je velmi důležité i pro vaše expertní" zaměstnance. Zaměstnavatelé, kteří chtějí svým lidem nabízet pokračující možnosti učení, by měli:- Znát svůj trh/obor. Neměli byste ztrácet…

icon Etiketa konferenčních videohovorů

9.6.2009 

Konferenční hovory jsou velmi efektivními komunikačními nástroji. Namísto dlouhého dojíždění do kanceláře vpřesně padnoucím obleku je můžete vést zpohodlí domova. Vpřípadě konferenčních videohovorů je…

icon Krize je také příležitost

9.6.2009 

Přečtěte si sedm lekcí pro vůdce, kteří stojí před úkolem provést svou organizaci krizovým obdobím.1. Vůdce musí stát čelem krealitě. Vůdce se musí umět podívat do zrcadla a vidět, čím přispěl ke…

Článek v rámci předplatného icon Studie: Globální rozdíly v používání digitálních médií

9.6.2009 

Postoje spotřebitelů krůzným formám digitálního marketingu se vjednotlivých částech světa výrazně liší. Ukázal to alespoň výzkum předního světového poskytovatele marketingových řešení Epsilon, které…

Výpis 57615775 z celkem 11105