Nepropadejte pesimismu
Každá firma má někdy problémy. Úkolem vůdců je pak usnadňovat situaci lidem okolo a budovat důvěru vto, že tyto problémy dokážete překonat. Když budete ukazovat pochybnosti, začnou pochybovat i vaši…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Každá firma má někdy problémy. Úkolem vůdců je pak usnadňovat situaci lidem okolo a budovat důvěru vto, že tyto problémy dokážete překonat. Když budete ukazovat pochybnosti, začnou pochybovat i vaši…
Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba zvážit jeho hodnotu zpohledu obchodníka, který sním jedná, jeho pověsti i celé firmy. Ve většině případů se vyplatí věnovat mu…
Nedovolte strachu, aby zastavil produktivitu vašeho byznysu. Článek shrnuje několik rad, jak pomoci obchodníkům, aby překonali fobie způsobené recesí a dosahovali úspěchů. Jediné, čeho byste se měli…
1. Kontroverzní oznámení bez pevných základů. Kontroverzní rozhodnutí mohou vést kfámám, úzkosti a odporu. Než tedy přistoupíte kveřejnému prohlášení, raději se sejděte slidmi, kterých se to týká,…
Najmutí odborníka pro koučování manažerů je významná investice. Článek proto upozorňuje na pět podmínek, které je třeba splnit, než se ktakovému kroku rozhodnete.- Podpora managementu. Koučování…
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců zůstává pro zaměstnavatele prioritou navzdory ekonomické krizi. Krácení rozpočtů však vede ktomu, že upřednostňují investice do rozvoje managementu a vůdcovství.…
I když na trhu práce vsoučasné době hledá uplatnění velké množství lidí, zaměstnavatelé se dopouštějí základních chyb vtom, jak si udržet své talenty. - Předpoklad, že si zaměstnanci nedovolí odejít…
Jste nervózní před veřejným vystoupením? Nemusíte se bát, budete-li se držet následujících tipů, které vám pomohou uvolnit se. Plus mějte na paměti, že jste odborníci. - Pijte vodu pokojové teploty.…
Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity firem. Ty, jimž se to podaří, však dosahují vyšší spokojenosti zákazníků, vyšších příjmů, většího…
Zkušenosti zákazníků skamennými a on-line obchody budou vždy rozdílné, měly by se však doplňovat, aby podporovaly loajalitu vůči značkám. Úspěšný elektronický obchod musí nabízet stejný výběr, osobní…
Současná situace staví manažery před úkol zvládat stejný objem práce snižším počtem zaměstnanců. Jak ale pomoci zaměstnancům, aby se vnáročnějším pracovním prostředí udrželi nad vodou, když sami…
Někteří obchodní vůdci namítají, že není třeba, aby všichni zaměstnanci byli informováni o obchodní strategii firmy, její finanční pozici a dalších věcech, které považují za doménu pouze nejvyššího…
Server Careerbuilder.com nedávno oslovil 3388 odborníků na lidské zdroje sotázkou, jaké nejneobvyklejší chování zaznamenali u uchazečů o zaměstnání, kteří chtěli vposlední době zaujmout jejich…
Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším prodejem, manažeři se snaží udržet náklady propouštěním a více se spoléhají na zaměstnance pracující…
Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu. Někteří znich umějí dobře vytvářet dojem, že jsou pro firmu hodnotní, protože vní pracují…