Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Nepropadejte pesimismu

5.4.2009 

Každá firma má někdy problémy. Úkolem vůdců je pak usnadňovat situaci lidem okolo a budovat důvěru vto, že tyto problémy dokážete překonat. Když budete ukazovat pochybnosti, začnou pochybovat i vaši…

icon Jak na rozzlobeného klienta

5.4.2009 

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba zvážit jeho hodnotu zpohledu obchodníka, který sním jedná, jeho pověsti i celé firmy. Ve většině případů se vyplatí věnovat mu…

icon Mají vaši obchodníci strach? Motivujte je

5.4.2009 

Nedovolte strachu, aby zastavil produktivitu vašeho byznysu. Článek shrnuje několik rad, jak pomoci obchodníkům, aby překonali fobie způsobené recesí a dosahovali úspěchů. Jediné, čeho byste se měli…

icon Sedm chyb v manažerské komunikaci

5.4.2009 

1. Kontroverzní oznámení bez pevných základů. Kontroverzní rozhodnutí mohou vést kfámám, úzkosti a odporu. Než tedy přistoupíte kveřejnému prohlášení, raději se sejděte slidmi, kterých se to týká,…

Než začnete koučovat manažery

2.4.2009 

Najmutí odborníka pro koučování manažerů je významná investice. Článek proto upozorňuje na pět podmínek, které je třeba splnit, než se ktakovému kroku rozhodnete.- Podpora managementu. Koučování…

Británie: Firmy nejvíce zajímá rozvoj managementu a vůdcovství

2.4.2009 

Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců zůstává pro zaměstnavatele prioritou navzdory ekonomické krizi. Krácení rozpočtů však vede ktomu, že upřednostňují investice do rozvoje managementu a vůdcovství.…

Článek v rámci předplatného 5 chybných představ o udržení talentů

2.4.2009 

I když na trhu práce vsoučasné době hledá uplatnění velké množství lidí, zaměstnavatelé se dopouštějí základních chyb vtom, jak si udržet své talenty. - Předpoklad, že si zaměstnanci nedovolí odejít…

Článek v rámci předplatného icon Jak na trému před prezentací aneb Voda, zívání, úsměv...

2.4.2009 

Jste nervózní před veřejným vystoupením? Nemusíte se bát, budete-li se držet následujících tipů, které vám pomohou uvolnit se. Plus mějte na paměti, že jste odborníci. - Pijte vodu pokojové teploty.…

icon Motivace týmu zákaznických služeb

2.4.2009 

Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity firem. Ty, jimž se to podaří, však dosahují vyšší spokojenosti zákazníků, vyšších příjmů, většího…

icon Zákaznické zkušenosti z on-line obchodů by měly odpovídat kamenným

2.4.2009 

Zkušenosti zákazníků skamennými a on-line obchody budou vždy rozdílné, měly by se však doplňovat, aby podporovaly loajalitu vůči značkám. Úspěšný elektronický obchod musí nabízet stejný výběr, osobní…

Jak pomoci zaměstnancům přežít krizi

1.4.2009 

Současná situace staví manažery před úkol zvládat stejný objem práce snižším počtem zaměstnanců. Jak ale pomoci zaměstnancům, aby se vnáročnějším pracovním prostředí udrželi nad vodou, když sami…

7 tipů pro zlepšení komunikace a spolupráce se zaměstnanci

1.4.2009 

Někteří obchodní vůdci namítají, že není třeba, aby všichni zaměstnanci byli informováni o obchodní strategii firmy, její finanční pozici a dalších věcech, které považují za doménu pouze nejvyššího…

Přijměte mě, udělám vám masáž nohou

1.4.2009 

Server Careerbuilder.com nedávno oslovil 3388 odborníků na lidské zdroje sotázkou, jaké nejneobvyklejší chování zaznamenali u uchazečů o zaměstnání, kteří chtěli vposlední době zaujmout jejich…

icon Specifika "krizového" řízení zaměstnanců na částečné úvazky

1.4.2009 

Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším prodejem, manažeři se snaží udržet náklady propouštěním a více se spoléhají na zaměstnance pracující…

icon Co s věčně nespokojenými zaměstnanci?

1.4.2009 

Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou stát vcestě jejímu úspěchu. Někteří znich umějí dobře vytvářet dojem, že jsou pro firmu hodnotní, protože vní pracují…

Výpis 60316045 z celkem 11105