Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Marketérův průvodce mikroblogováním

25.3.2009 

Mirkoblogování je jedním znejnovějších a zároveň nejefektivnějších způsobů, jak vysílat zprávy do světa. Jedná se o typ krátkého blogování, které umožňuje uživatelům posílat stručné aktuální zprávy,…

Jste strategický vůdce?

24.3.2009 

Řada vůdců se soustředí na to, aby přinášela výsledky a reagovala na aktuální problémy. Již méně se však zabývá strategickým vůdcovstvím. Právě strategické vůdce přitom dnes firmy potřebují nejvíce.…

Ukažte, že zpětná vazba není zbytečná

24.3.2009 

Zpětná vazba je jedním zklíčových prvků rozvoje dobrých vztahů mezi manažery a zaměstnanci. Je to zvláštní druh komunikace, vněmž se manažeři často dopouštějí chyb.Domnívají se například, že…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na mužské pracoviště

24.3.2009 

Vstup do odvětví nebo pracoviště, vněmž převládají muži, může ženám nahánět strach. Často se pak potýkají stím, jak si získat respekt kolegů. Základem proto je uvést se jako inteligentní a smysluplné…

icon 5 tipů pro kreativnější zaměstnance

24.3.2009 

I jeden dobrý nápad může firmě pomoci vzkvétat. Je proto třeba podporovat kreativitu zaměstnanců. Jak na to radí včlánku Mocky Khan, ředitel londýnské pobočky největší světové organizace sdružující…

Článek v rámci předplatného icon Globální šéfové se bojí o talenty

24.3.2009 

Téměř polovina vyšších manažerů globálních podniků se obává ztráty nejlepších talentů vprůběhu ekonomické krize. 30 % usiluje o to, aby získali více vůdců. Vyplývá to zvýzkumu společnosti Deloitte…

Článek v rámci předplatného icon Využijte potenciál svých webových stránek

24.3.2009 

Tlak na snižování nákladů firem roste a marketéři jsou nuceni dělat více somezenými zdroji. Nejsilnější zbraní vmarketingovém arzenálu firem bez ohledu na velikost se tak mohou stát webové stránky.…

Jak se stát lepším šéfem

23.3.2009 

Rozvoj měkkých dovedností je stěžejní součástí úspěšného vedení lidí. Existují určité základní principy, kterých je třeba se držet. Obecnou zásadnou je například zacházení sdruhými tak, jak byste…

Urgentní neznamená důležité

23.3.2009 

Vytížení lidé mají dvě možnosti. Mohou zvolit reaktivní přístup a řešit urgentní úkoly, nebo být proaktivní a soustředit se na to, co považují za důležité. Urgentními úkoly se rozumí například e-…

Nenechte si zničit kariéru mladistvým vzhledem

23.3.2009 

To, že člověk vypadá mladší, než ve skutečnosti je, může vést ke ztrátě pracovních nabídek, nemožnosti dosáhnout povýšení nebo rivalitě mezi kolegy. I tuto vlastnost však můžete proměnit ve výhodu.-…

icon Desatero produktivních porad

23.3.2009 

1. Přicházejte připravení. I krátký čas věnovaný přípravě vám ušetří mnoho problémů.2. Uvědomte si, ským budete mluvit. Jakou roli druhá strana hraje? Jakou silou disponuje? Odpovědi na tyto otázky…

icon 5 chyb při budování značky

23.3.2009 

Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku poškozují důvěru vjejich značky. Dobrá zpráva je, že se tomu lze vyhnout. Článek upozorňuje na pět chyb, které mohou sabotovat…

Článek v rámci předplatného Nebojte se zpětné vazby

20.3.2009 

Poskytování zpětní vazby je dovednost, které se lze naučit stejně jako mnoha jiným dovednostem - pravidelnou praxí. Většina lidí se shodne na tom, že chválit není složité. Obtížnější je to však již…

Může vám pomoci koučování?

20.3.2009 

Než se rozhodnete snížit rozpočet na vzdělávání, zamyslete se, zda by vám nemohl pomoci koučink firemních vůdců. Vůdcovství vdobě ekonomické krize si žádá zvláštní dovednosti a opomíjet rozvoj vůdců…

Stůjte si za svým ne

20.3.2009 

Většině lidí není příjemné říkat ne, někdy je to však nutné. Článek radí, jak zachovat slušnost, ale zároveň být neústupný sodmítnutím. Ústupky totiž, zejména stanou-li se pravidlem, mohou vážně…

Výpis 60766090 z celkem 11105