Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Chytré zacházení s chytrými telefony

20.3.2009 

Lidé si již zvykli, že přijímání telefonátů vpřítomnosti jiných osob je nezdvořilé. Zatím však nepřistupují stejně kvyřizování e-mailů, které jim umožňují moderní smartphony. Je velmi snadné nechat se…

icon Malé firmy objevují Twitter

20.3.2009 

Následkem toho, jak ekonomické podmínky nutí podnikatele šetřit, se řada znich začíná obracet ke stále populárnější sociální komunitní síti Twitter jako k jednoduché cestě propagování své firmy a…

icon Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

20.3.2009 

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich konkurencí. Posuzují je vzhledem knejlepšímu zacházení, kterého se jim dostalo všeobecně - v bance, v…

Než se vydáte na volnou nohu

19.3.2009 

Školitelé, kteří pracují jako zaměstnanci firem, mnohdy přemýšlejí o možnosti samostatného podnikání. Vdnešní době mohou také čelit hrozbě propuštění, což opět přivádí jejich pozornost ktzv. volné…

Kouč na hřiště nepatří

19.3.2009 

Koučování zaměstnanců je běžnou součástí každodenní práce mnoha vůdců. Ze sledování sportu víme, že kouči mají na starosti řadu věcí. Jsou například odpovědní za poskytování motivace, navrhují plán…

Článek v rámci předplatného Nové výzvy MPSV: Školení může být vaše šance

19.3.2009 

Vsouvislosti sřešením hospodářské krize vČeské republice vyhlásilo Ministerstvo práce a sociálních věcí mimořádné výzvy v rámci programů Evropského sociálního fondu. Týkají se zahájení nových…

icon Doba si žádá inteligentní optimismus

19.3.2009 

Globální oteplování, nedostatek vody, terorismus, selhávající systém zdravotní péče, války po celém světě, ceny ropy, vážný ekonomický pokles... Stačí se podívat na titulky novin a člověku se nechce…

icon Na špatné zprávy s respektem a klidem

19.3.2009 

Manažeři dnes musejí přinášet řadu špatných zpráv. Jak si tyto situace alespoň trochu zpříjemnit?- Vystupte otevřeně. Výzkumy ukazují, že ti, kteří mají odvahu mluvit otevřeně, získají větší…

Článek v rámci předplatného icon Taktiky pro lepší e-mailovou konverzaci se zákazníky

19.3.2009 

Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je třeba sledovat specifické chování příjemců a na jeho základě reagovat dalšími zprávami. Článek shrnuje šest doporučení.-…

Článek v rámci předplatného Jak vybudovat kulturu rozvoje zaměstnanců

18.3.2009 

Vzdělávání a další aktivity spojené srozvojem patří knejdůležitějším faktorům, které ovlivňují angažovanost a oddanost zaměstnanců. Některé firmy však dělají vsoučasných ekonomických podmínkách tu…

Úvod do mentorování

18.3.2009 

Schopnost mentorovat zaměstnance je velmi důležitou manažerskou dovedností. Jak ale začít? I když neexistuje pouze jeden správný přístup kmentorování, článek popisuje užitečné strategie, které vám…

Váš zaměstnanec, váš zákazník

18.3.2009 

Všichni víme, jak důležité je starat se o zákazníky. Součástí péče o zákazníky je však i stejný přístup kinterním zákazníkům, tj. zaměstnancům. Jak byste mohli očekávat dobré zákaznické služby od…

icon Řízení zaměstnanců v těžkých časech

18.3.2009 

Vekonomické recesi je obtížné řídit všechny aspekty podnikání. Nejsložitější a také emocionálně nejnáročnější je však řízení zaměstnanců. Udržet si firemní kulturu a morálku vdobě propouštění a…

icon Společná práce i rodina?

18.3.2009 

Rodinný podnik má své výhody. Především je to pevně zabudovaný smysl pro loajalitu, sdílení investic a závazků. Má však i své nevýhody. Rodinní příslušníci, kteří jsou zároveň obchodními partnery,…

Článek v rámci předplatného icon 5 mýtů zákaznické loajality

18.3.2009 

Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak vytvářet loajalitu zákazníků a poskytovat zákaznické služby. Již méně se však hovoří o mýtech, které voblasti péče o zákazníky…

Výpis 60916105 z celkem 11105