Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Co očekávat od rozvoje vůdcovství

3.3.2009 

Stále více firem investuje do programů rozvoje vůdcovství. Tato školení trvají několik hodin až dní a rozvíjejí vůdcovské dovednosti zaměstnanců prostřednictvím zábavných workshopů, her nebo úkolů.…

Článek v rámci předplatného Britové šetří na cestování a bavení klientů

3.3.2009 

Nejnovější čtvrtletní výzkum britského Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD) a společnosti KPMG ukázal, že dvě třetiny ztéměř 900 oslovených britských pracovníků již zažily nebo očekávají…

icon Má MBA smysl pro ženy?

3.3.2009 

Pověsti programů MBA by mohla uškodit aktuální zjištění výzkumníků zamerických škol Booth School of Business při University of Chicago a Harvard University. Ti se zaměřili na to, proč absolventky MBA…

icon Sedm tipů pro řízení týmové morálky

3.3.2009 

Jak si udržet morálku zaměstnanců vsoučasné nejisté době?- Nepropadejte depresi. Nezapomínejte propagovat své úspěchy. Udržujte ducha toho, co zajišťuje chod vaší společnosti a snažte se měnit obavy…

Článek v rámci předplatného icon Vyhlaste válku vysypávání nákupních košíků

3.3.2009 

On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří jednoduše změní názor nebo si zboží jen prohlížejí. Stím se mnoho dělat nedá. Jiní však nedokončí nákup proto, že nemají zvaší…

Článek v rámci předplatného Průvodce prevencí kancelářských onemocnění

2.3.2009 

Kanceláře jsou obecně považovány za nízkorizikové pracovní prostředí. To však neznamená, že se kancelářským pracovníkům vyhýbají fyzické problémy. Jejich nejčastější nemoc zpovolání se nazývá…

Nejčastější manažerské chyby v ekonomické krizi

2.3.2009 

I když je pochopitelné, že si dnešní doba žádá snižování stavů, chtějí-li se některé firmy udržet, manažeři by se měli ujistit, že ze seznamu jejich priorit nezmizí řízení talentu a rozvoj kariéry.…

Článek v rámci předplatného Práce přesčas poškozuje mozek

2.3.2009 

Práce přesčas poškozuje lidský mozek a je stejně nebezpečná jako kouření, pokud jde o riziko vzniku demence. Ukázal to alespoň výzkum University College London a Finnish Institute of Occupational…

icon 10 kroků k úspěšnému krizovému plánu

2.3.2009 

Úspěšný plán řízení krize dokáže dostat váš byznys zpět nahoru co nejdříve po propuknutí krize. Článek shrnuje 10 kroků, jak přežít jakoukoli krizi a vrátit se kziskovosti.1. Připravte plán pro…

Článek v rámci předplatného icon Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

2.3.2009 

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat konkurenceschopné, musejí se skutečně odlišit od ostatních. Toho mohou dosáhnout dvěma způsoby.…

E-learning zajímá stále více firem

27.2.2009 

Spolu stím, jak organizace hledají časově i nákladově efektivní vzdělávací řešení, se žhavým tématem opět stává e-learning. Článek shrnuje důležité klíčové záležitosti, které mohou firmám pomoci…

Na co se připravit před studiem čínštiny

27.2.2009 

Chcete-li se začít učit čínsky, připravte se na tři základní předpoklady pečlivou pozornost pro zvukovou stránku jazyka, odlišný druh písma a kvalitní učebnici.Včínštině mají slova různé významy na…

Pohodlné pracoviště nemusí být drahé

27.2.2009 

Řada zaměstnanců závidí kolegům pracujícím například pro společnost Google to, že mají na pracovištích luxusní gauče, neomezený přísun bezplatného jídla od předních kuchařů, tělocvičnu nebo prádelnu.…

icon Jsem klidný, jsem klidný, jsem klidný...

27.2.2009 

Každý člověk se někdy rozzlobí. Hněv je velmi silná emoce, sníž můžeme zacházet zdravě i nezdravě. Jen pokud své frustrace dokážeme správně řídit, však můžeme dosáhnout pozitivních změn.- Uznejte to.…

icon Umění konstruktivní kritiky

27.2.2009 

I konstruktivní kritika je kritika. Kritizovaný člověk se proto často necítí dobře, i když ví, že taková kritika znamená pomoc. Ani být tím, kdo kritizuje, však není příliš zábavné. Máte-li před sebou…

Výpis 61666180 z celkem 11105