Co očekávat od rozvoje vůdcovství
Stále více firem investuje do programů rozvoje vůdcovství. Tato školení trvají několik hodin až dní a rozvíjejí vůdcovské dovednosti zaměstnanců prostřednictvím zábavných workshopů, her nebo úkolů.…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Stále více firem investuje do programů rozvoje vůdcovství. Tato školení trvají několik hodin až dní a rozvíjejí vůdcovské dovednosti zaměstnanců prostřednictvím zábavných workshopů, her nebo úkolů.…
Nejnovější čtvrtletní výzkum britského Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD) a společnosti KPMG ukázal, že dvě třetiny ztéměř 900 oslovených britských pracovníků již zažily nebo očekávají…
Pověsti programů MBA by mohla uškodit aktuální zjištění výzkumníků zamerických škol Booth School of Business při University of Chicago a Harvard University. Ti se zaměřili na to, proč absolventky MBA…
Jak si udržet morálku zaměstnanců vsoučasné nejisté době?- Nepropadejte depresi. Nezapomínejte propagovat své úspěchy. Udržujte ducha toho, co zajišťuje chod vaší společnosti a snažte se měnit obavy…
On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří jednoduše změní názor nebo si zboží jen prohlížejí. Stím se mnoho dělat nedá. Jiní však nedokončí nákup proto, že nemají zvaší…
Kanceláře jsou obecně považovány za nízkorizikové pracovní prostředí. To však neznamená, že se kancelářským pracovníkům vyhýbají fyzické problémy. Jejich nejčastější nemoc zpovolání se nazývá…
I když je pochopitelné, že si dnešní doba žádá snižování stavů, chtějí-li se některé firmy udržet, manažeři by se měli ujistit, že ze seznamu jejich priorit nezmizí řízení talentu a rozvoj kariéry.…
Práce přesčas poškozuje lidský mozek a je stejně nebezpečná jako kouření, pokud jde o riziko vzniku demence. Ukázal to alespoň výzkum University College London a Finnish Institute of Occupational…
Úspěšný plán řízení krize dokáže dostat váš byznys zpět nahoru co nejdříve po propuknutí krize. Článek shrnuje 10 kroků, jak přežít jakoukoli krizi a vrátit se kziskovosti.1. Připravte plán pro…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat konkurenceschopné, musejí se skutečně odlišit od ostatních. Toho mohou dosáhnout dvěma způsoby.…
Spolu stím, jak organizace hledají časově i nákladově efektivní vzdělávací řešení, se žhavým tématem opět stává e-learning. Článek shrnuje důležité klíčové záležitosti, které mohou firmám pomoci…
Chcete-li se začít učit čínsky, připravte se na tři základní předpoklady pečlivou pozornost pro zvukovou stránku jazyka, odlišný druh písma a kvalitní učebnici.Včínštině mají slova různé významy na…
Řada zaměstnanců závidí kolegům pracujícím například pro společnost Google to, že mají na pracovištích luxusní gauče, neomezený přísun bezplatného jídla od předních kuchařů, tělocvičnu nebo prádelnu.…
Každý člověk se někdy rozzlobí. Hněv je velmi silná emoce, sníž můžeme zacházet zdravě i nezdravě. Jen pokud své frustrace dokážeme správně řídit, však můžeme dosáhnout pozitivních změn.- Uznejte to.…
I konstruktivní kritika je kritika. Kritizovaný člověk se proto často necítí dobře, i když ví, že taková kritika znamená pomoc. Ani být tím, kdo kritizuje, však není příliš zábavné. Máte-li před sebou…