Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Základní marketingové chyby malých firem

29.10.2008 

Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší výrobky nebo služby. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, kterých se vmarketingu dopouštějí malé firmy.- Chybějící…

Firemní vzdělávání s utaženými opasky

29.10.2008 

Inspirujte se následujícími tipy, jak zachovat firemní vzdělávání, i když se finanční situace začne zhoršovat. - Zaveďte pružný přístup. Využívejte metody, jako je vzdělávání na dálku, neformální…

Článek v rámci předplatného Americké trendy v náboru zaměstnanců

27.10.2008 

VUSA se rozvíjejí nové trendy v souvislosti snáborem a prověřováním uchazečů o zaměstnání. Vpříštím roce se tak američtí náboráři a manažeři lidských zdrojů budou řídit následujícími potupy.-…

Článek v rámci předplatného Stres světem vládne

27.10.2008 

Stres, zranění a nemoci způsobené prací na počítači představují nejzávažnější problémy bezpečnosti práce ve Velké Británii. Ukázal to výzkum 2500 odborníků na bezpečnost práce, který provedla odborová…

Nešetřete na vánočním večírku

27.10.2008 

Světová finanční krize ztěžuje provoz řady firem. Zejména malé firmy se však snaží ušetřit na špatných místech, například na vánočním večírku. I když zrušení večírku může ušetřit peníze, dlouhodobě…

icon Porada musí mít smysl

27.10.2008 

Při plánování porady byste vždy měli mít pod kontrolou co nejvíce souvisejících faktorů. Čím lépe budete řídit podmínky, za nichž se účastníci sejdou, tím méně se budete muset zabývat řízením chování…

Článek v rámci předplatného icon S krizí stoupá zájem o MBA

27.10.2008 

Řada mladých profesionálů z bankovního sektoru a s ním spojených odvětví utíká před současnou finanční krizí tím, že se přihlašuje do programů MBA. Velký nárůst zájmu o MBA programy potvrzuje zejména…

Článek v rámci předplatného icon Jak budovat loajalitu zákazníků

27.10.2008 

Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je zavádět. - Nemluvte, poskytujte. Jedna věc je přijít svýbornou nabídkou pro nového zákazníka a získat jeho první objednávku. Pak…

7 cest k maximálnímu přínosu ze vzdělávacích kurzů

24.10.2008 

Řada z nás investuje čas i peníze do nějaké formy sebezdokonalování. Jednou z nich je návštěva vzdělávacích kurzů. Chodíme na ně, abychom získali více znalostí, informací o produktech nebo nové…

Británie podpoří vzdělávání v malých firmách

24.10.2008 

Britský ministr pro inovaci, univerzity a dovednosti John Denham přislíbil částku 350 milionů liber zvládních fondů na pomoc malým firmám se vzděláváním zaměstnanců. Má se jednat o školení voblasti…

Kdy je čas outsourcovat lidské zdroje?

24.10.2008 

V průběhu existence většiny úspěšných společností přijde na řadu rozhodnutí, zda je efektivnější zajišťovat určité úkoly HR interně, nebo využít outsourcingu. Udělat správné rozhodnutí ve správný čas…

icon Jak se stát výkonným ředitelem

24.10.2008 

- Opravdu chcete být výkonným ředitelem? Musíte si být jistí, že tuto práci chcete dělat. Nemělo by vás překvapit, že si vtéto funkci můžete připadat osamocení, budete pracovat přesčas, mít velkou…

Článek v rámci předplatného icon S recesí přichází nový typ zákazníků

24.10.2008 

Seznamte se snovým typem spotřebitelů, který přišel srokem 2008. Profesor marketingu z Harvard Business School John Quelch jej nazývá Usnadňovači. Tito spotřebitelé středního věku jsou obklopeni…

icon Desatero on-line úspěchu

24.10.2008 

- Stanovte si specifické cíle. Může to být menší cíl, jako je dosažení padesátiprocentního růstu vletošním roce, nebo ambicióznější cíl, jako je dominovat vašemu oboru on-line. Určete si klíčové…

Tenký led rektálního alpinismu

23.10.2008 

Na pracovišti chcete vyčnívat z davu a ukázat manažerům, jak jste hodnotní. Při této snaze se však budete často pohybovat na tenkém ledě. Nikdo totiž nemá rád zaměstnance, kteří podlézají šéfům. Pokud…

Výpis 66316645 z celkem 11105