Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Kdo za to může - Jarda, Pepa či Jindra?

19.3.2004 

Neúspěch projektu není nic příjemného. Když už ale projekt selže, vzniká potřeba nalézt viníka. Koho ale obvinit a jak se vyhnout podobným problémům v budoucnosti? Nejprve je třeba uvědomit si, co…

icon Europa česky

19.3.2004 

V uplynulém týdnu byla spuštěna první část informačního portálu Evropské unie Europa v českém jazyce a jazycích dalších států, které se v květnu stanou novými členy. Portál nabízí seznámení s…

icon Co je třeba říci těm, kdo pracují z domova

19.3.2004 

Řetěz je pevný pouze jako jeho nejslabší článek. Tato věta je sice otřepanou frází, je však třeba mít ji na paměti v souvislosti s bezpečností firemních sítí. Žádná počítačová síť dnes není zcela…

Článek v rámci předplatného Co zaměstnavatelé vlastně chtějí

18.3.2004 

Ten, kdo chce v následujícím roce nebo dvou letech najít práci, musí mít velký zájem se vzdělávat. K takovým výsledkům dospěl alespoň aktuální výzkum společnosti NFI Research, jehož se zúčastnilo více…

icon Cynický zákazník, cynický pán

18.3.2004 

Spotřebitelé se stále více seznamují s technikami marketingu a budování značek. Komunikace s nimi je proto pro marketingové odborníky složitější. Největší problémy zahrnují podle nejnovějšího průzkumu…

Zdravý nemocný

18.3.2004 

Zvyk docházet do zaměstnání i v případě nemoci je velice nebezpečný. Například ve Velké Británii se tím, že zaměstnanci ignorovali svou nemoc snížil počet zameškaných pracovních dnů na nejnižší úroveň…

icon Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

16.3.2004 

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své transakce uskuteční. Požadavky a očekávání stoupají. Zaměstnanci zákaznických středisek však díky tomu…

Pět rad na primadonu mezi zaměstnanci

16.3.2004 

Na každém pracovišti se najde nějaká primadona, tedy zaměstnanec, který si myslí, že pravidla existují pro všechny ostatní, jen ne pro něho. Má spoustu rad a nových myšlenek, když ale přijde na…

Článek v rámci předplatného Zaměstnat přítele, nebo cizího člověka?

16.3.2004 

Jedním z nejsložitějších podnikatelských úkolů je výběr vhodných zaměstnanců. Velice lákavé je spolupracovat s přáteli, v zásadě je to však stejně nebezpečné jako pracovat s cizími lidmi. Přátelům…

Připravit, pozor, nový nadřízený

16.3.2004 

Co jeden zaměstnanec obdivuje, druhý může nesnášet. Spolehlivě to funguje například u nadřízených. Jeden a ten samý šéf může být vzýván i zatracován. Existují dokonce zaměstnanci, kteří nesnášejí své…

Článek v rámci předplatného Pro zaměstnance, nebo pro kočku?

16.3.2004 

Pokud firma uspořádá pro své zaměstnance společenskou událost jako vyjádření uznání, měli by odcházet hrdí a plní energie. Samotná myšlenka uspořádat banket ale nestačí. Rozhodně by nemělo jít o pouze…

Článek v rámci předplatného icon Několik otázek pro správné využití firemních dat

15.3.2004 

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na klíčové otázky týkající se rozvoje. Důležité je pouze vědět, jaké otázky si klást. Konkrétní otázky vždy závisejí na cíli,…

icon Přemýšlení nebolí a vyplatí se

15.3.2004 

Řada manažerů se stále nedrží přísloví dvakrát měř, jednou řež a jedná, aniž by nejprve o svém jednání zapřemýšlela. Přemýšlení je způsob, jak pochopit chod věcí a komunikovat. Jde o komunikaci mezi…

icon Nepřítomný zaměstnanec, produktivnější zaměstnanec

15.3.2004 

Většina zaměstnavatelů věnuje pozornost absencím svých zaměstnanců. Absence patří dokonce k základním ukazatelům, které určují zdraví organizace. Existuje velké množství programů na snižování absencí,…

Článek v rámci předplatného icon Neházejte projekty do propadliště dějin

15.3.2004 

Projekty, které se v minulosti ukázaly jako neúspěšné mohou skrývat nečekané hodnoty. Například Viagra původně skončila jako lék na hypertenzi a teprve druhá šance ji vynesla na výsluní zákaznického…

Výpis 1105611070 z celkem 11105