10 pilířů plánování nástupnictví

Vytisknout

Plánování nástupnictví patří k nejčastěji uváděným prioritám řízení lidských zdrojů v organizacích pro nejbližší roky. Můžeme je definovat jako systematický proces identifikování, hodnocení a rozvoje zaměstnanců za účelem převzetí klíčových rolí v organizaci. Ten se pak pojí s dalšími oblastmi řízení HR a celé organizace, jako je talent management, organizační paměť, kontinuita organizace, motivace, angažovanost a retence zaměstnanců nebo rozvoj organizace. Není to žádný svatý grál HR nebo…


Následné články v sérii:



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace