Asda: Matka k matce sedá

Ilustrační snímek

Britský řetězec supermarketů Asda spustil u příležitosti Mezinárodního dne žen mentoringový program pro své zaměstnankyně na mateřské dovolené. Jde o součást širší iniciativy, jak je podpořit při návratu do práce. V rámci programu s názvem Mum2Mum bude každé nastávající mamince přidělena mentorka z řad pracujících kolegyň-matek, která jí bude pomáhat po 12 měsíců.

Nastávající maminky, které do programu vstoupí, absolvují tři sezení se svou mentorkou v průběhu tří měsíců před odchodem na mateřskou. Během mateřské dovolené budou v kontaktu prostřednictvím telefonu a e-mailu. Další série sezení pak bude probíhat prvních 6-9 měsíců po návratu do zaměstnání.

Společnost si od tohoto programu slibuje udržení talentovaných žen a vyšší přidanou hodnotu, kterou jim přinesou matky po návratu z mateřské dovolené. Je to také jeden ze způsobů, jak posílit zaměstnavatelskou značku.

-kk-

Zdroj: People Management - přední britský magazín o řízení lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje People Management