Musíte být vášniví a sebejistě komunikovat slovně i řečí těla. Buďte vždy plni nadšení, ale…
Dnes nám každý říká, abychom byli autentičtí. Jak to ale jde dohromady s přizpůsobivostí? S chováním…
Když někdo podvádí, může být vítěz. Avšak jen na chvíli. Například Enron byl ve své době pokládán za…
V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč bychom vlastně pro svůj tým měli chtít vytvářet sdílené…
V nedávné studii účastníci ochutnávali čokoládu. Když při tom byli s někým, hodnotili tento zážitek…
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak své prezentace nebo porady udělat živějšími? Máme tu seznam…
Po počáteční fázi prudkého vývoje inovací potřebujete vaši společnost posunout dál, k menším,…
Máte cíl. Víte, čeho chcete dosáhnout. To je dobré. Nyní však musíte ještě uvážit lidský faktor.…
Každá strategie se musí časem měnit, aby firma neustrnula ve vývoji a ekonomickém úspěchu. Když…