Obecně se dá říci, že ideální pracovník call centra by měl vykazovat následujících šest vlastností –…
Všichni známe assessment centrum (AC) jako několikahodinový až několikadenní program, při kterém…
Automatizace a robotizace. Dvě velká témata, která hýbou pracovním životem. Zastánci vývoje umělé…
Z nemalého množství příkladů z naší praxe vidím, že spousta českých firem už dnes chápe, že nestačí…
Kateřina Lukášová je HR ředitelkou společnosti Sazka. Ve společném rozhovoru hovoří o tom, jak a…
Dnešní technologicky pokročilá doba nabízí tak nevídané možnosti, jako je například spolupráce s …
Umět kvalitně vést pracovní pohovor je tak trochu umění. Přitom v CV může každý vypadat, jak chce,…
Dobří prodejci jsou často nejlépe oceňovaní řadoví pracovníci v rámci společností. Jsou to právě…
Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a…