Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Osobní branding jako podceňovaný byznysový nástroj

Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů.…

Průmysl 4.0 je tady. Chytří ho využijí

Většina lidí během posledních dvou let slyšela pojmy Industry 4.0, Průmysl 4.0, Společnost 4.0 atd.…

Nová e-kniha o podnikovém vzdělávání od vedoucího vzdělávání ze společnosti McKinsey & Co.

Největší vydavatel e-booků na světě, společnost Bookboon, právě vydala nový titul o strategiích…

6 ukazatelů vysokého potenciálu pro náboráře

Přijímat průměrné uchazeče o práci není nic špatného. Pokud však patříte mezi specialisty náboru,…

Jaká firemní kultura je nejlepší?

Význam kultury pro úspěšnost organizace je již dnes považován za prokázaný a navíc dále roste.…

10 kroků k úspěšnému vánočnímu večírku

V dnešním článku si v deseti krocích rozebereme ta nejdůležitější koncepční rozhodnutí ohledně…

Když je cesta cílem – teambuilding a firemní akce v TEPfactoru

V současném deštivém počasí a při zkracujících se dnech, kdy budeme stále více hledat zábavu uvnitř,…

Třistašedesátka: Danajský dar?

Zájem o 360° zpětnou vazbu nepolevuje, ba naopak. Trendem, který pozorujeme, je její hojné využití…

Znalost HR dávno nestačí. Personalisté musejí být analytici

Využití analytických nástrojů v HR již není pouhou možností, ale nutností. Určitým způsobem je již…

Výpis 712720 z celkem 2739