Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 trendy v oblasti brandingu zaměstnavatelů, které přinesl rok 2020

Na začátku roku měla fráze „branding zaměstnavatele“ tendenci vyvolávat představy o elegantních…

Reportáž: Změna firemní kultury za jeden rok? S jasnou vizí to jde

Navzdory pandemii koronaviru se podařilo posílit firemní kulturu a utužit kolektiv. Největší výrobce…

ING Bank připravila komplexní plán na podporu svých zaměstnanců pracujících na dálku

Pro mnoho zaměstnancům jsou poslední měsíce velkým zátěžovým obdobím. Dost možná i zlomovým bodem,…

Jak na anti-covid večírek aneb 2xO večírek

Letošní vánoční večírky budou velmi pravděpodobně jiné. Firemní setkání spojené s koncem starého či…

Nová budoucnost práce: Pandemie COVID-19 mění preference zaměstnanců (průzkum)

Krize proměňuje pracovní trh obrovskou rychlostí a stává se katalyzátorem nové budoucnosti práce. …

Co má employee branding společného s onboardingem?

Mnoho organizací považuje silnou zaměstnavatelskou značku za prostředek k přilákání talentů. Značka…

Den poté: Jak bude vypadat nábor na konci pandemie?

Pamatujete se ještě na dobu, kdy všichni mluvili o nedostatku talentů? Teď se situace otočila…

Společnost Kincentric předala ocenění nejlepším zaměstnavatelům za rok 2019

Kincentric, bývalá divize společnosti Aon - Aon Hewitt a světový lídr v oblasti řízení lidských…

Jak udělat ze zaměstnanců ambasadory vaší značky

Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak propagovat vaší firmu coby zaměstnavatele, je mít spokojené…

Výpis 5563 z celkem 103