Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Proč musíte být jako lídři autentičtí, aneb podřízení poznají faleš

V odborných článcích se v souvislosti s managementem často mluví o autenticitě a o tom, že dobrý lídr musí být „skutečný“. Proč musíte být coby manažeři autentičtí a…

icon 4 jednoduché změny, které navýší produktivitu vašeho týmu

Chcete navýšit produktivitu svého týmu? Cítíte, že vy a váš tým jste ještě…

icon Eisenhowerův princip: Jak vám může pomoci zefektivnit organizaci a plánování práce

Efektivní plánování práce je klíčem k úspěchu jednotlivců i celých týmů.…

icon Návod pro choleriky: Jak se uklidnit a brát věci více v klidu

Někteří lidé mají tendenci se naštvávat. Určité stresové nebo konfliktní…

icon Pět tipů, jak konečně překonat syndrom podvodníka

Syndrom podvodníka trápí nejednoho manažera i pracovníka na exponované nebo…

icon Jak si coby týmový vedoucí můžete vybudovat schopnost zdravé sebereflexe

Sebereflexe je nutným předpokladem pro osobní růst. Teprve když jsme…

icon Komunikace je základ: Jak vést (nejenom) s podřízenými lepší konverzace

Vedení lidí je z velké části o každodenní komunikaci. Proto jsou těmi…

Lumír Šarman, Master Trainer, FranklinCovey Czech

Lumír Šarman, FranklinCovey: Lídr, který buduje důvěru, motivuje tým a zvyšuje jeho odpovědnost

Důvěra je základem úspěšných vztahů – ať už v osobním životě, nebo v…

icon Pět tipů pro mladé manažery

Manažeři mladšího věku mohou mít obavy, že nebudou mít dostatečné…

icon Jaké mají manažeři nejčastěji obavy – a jak je překonat

Manažeři jsou také jenom lidé. A mají i své obavy. Ať už vyloženě trpí…

icon Pět otázek, které by měl při hledání řešení pokládat svému týmu

Víc hlav víc ví. Toto pravidlo vyznává každý dobrý týmový vedoucí. Semknutý…

icon Základy dávání zpětné vazby pro týmové manažery

Zpětná vazba je základem rozvoje zaměstnanců, efektivního nastavení…

icon Pět tipů, jak ve vašem týmu vybudovat pozitivní vztah ke změně

Technologie se neustále vyvíjí. A s nimi se posouvají i očekávání klientů a…

Výpis 6678 z celkem 6639