![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především nejistota a strach z toho, co změna přinese. Úkolem manažera proto je komunikovat se zaměstnanci a…
Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové…
Vadí vám jako zaměstnanci, když vám váš šéf nevěří? Komu by to také…
Jen polovina zaměstnanců tvrdí, že jim management společnosti představuje…
Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a…
Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský…
Web management.about.com se zamyslel nad nejzásadnějšími otázkami v každém…
Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými,…