Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jak pomoci čerstvým manažerům k tomu, aby přežili

Pracovníci, kteří jsou nově povýšeni na manažerskou pozici, se často jako manažeři nechovají. Chovají se nadále jako zaměstnanci, ne jako ti, kteří mají rozhodovat.…

icon Na co musí manažer vždy znát odpověď?

Manažer musí vždy vědět, co firma i on sám očekává od podřízených. Proto…

icon Chcete být koučem? Změňte své návyky

Stát se dobrým koučem, to je chvályhodný cíl pro každého manažera. To, co…

icon Kdy neodcházet z práce

Nejste spokojeni ve své současné práci a uvažujete, že odejdete. Uvážili…

icon 5 kroků, které nevyhnutelně vedou k úspěchu

Stále platí, že vysoce úspěšní lidé mají něco společného. Web…

icon Co si o sobě myslí top manažeři

Mnoho lidí rádo mluví a píše o generálních ředitelích a top manažerech. Co…

icon Tři léky na vztek

Vztek není příjemná emoce. Je snadné dát průchod rozčilení, křičení na…

icon Lídrem ve stínu špatného šéfa

Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá…

icon Jak stanovit reálná výkonnostní očekávání

Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním,…

icon Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a…

icon Studie: 5 mýtů o nejmladší generaci zaměstnanců

Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…

icon Co nikdy nedelegovat?

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…

icon Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte…

Výpis 26792691 z celkem 6673