Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Otestujte svou schopnost naslouchat

Nikdo nechce pracovat pro někoho, kdo si jej neváží a nevnímá jeho názory. Každý vedoucí pracovník by si proto měl uvědomit, jak důležité je, aby dokázal naslouchat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Kam se poděli skuteční lídři?

Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo…

icon 4 kroky ke ztrátě angažovanosti zaměstnanců

V souvislosti s řízením lidí se v poslední době hodně mluví o…

icon Být rodičem je dobrá kvalifikace

Když se mluví nebo píše o pracujících rodičích, většinou jde o problémy…

icon Jste důvěryhodný manažer?

Zaměstnanci, zákazníci a spolupracovníci manažerů potřebují dobře vědět, co…

icon Nevyhýbejte se obtížným rozhovorům

Každý z nás musí v práci řešit obtížné rozhovory s kolegy, podřízenými nebo…

Nepřehlížejte vyčerpání svých podřízených

icon Nepřehlížejte vyčerpání svých podřízených

Každý manažer chce, aby jeho podřízení pracovali tvrdě. O to více by si…

icon Vůdcovský potenciál rozhodně nemá každý

V řadě manažerských článků se píše o tom, že potenciál stát se lídrem má…

icon Jak v práci působíte na druhé?

Kvalita práce bohužel není jediné kritérium, podle něhož jsme v práci…

Opravdu jste produktivní?

icon Opravdu jste produktivní?

To, že pracujete od rána do večera, ještě neznamená, že pracujete…

icon Tři tipy pro produktivnější léto

Letní počasí již přišlo i do Česka. Sny zaměstnanců o nicnedělání na pláži…

icon Opáčko z pozitivní zpětné vazby

Pokud je chválení lidí za dobrou práci tak jednoduché, jak všichni říkají,…

Richard Páleník

icon Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne…

Výpis 33293341 z celkem 6638