|   | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. | 
 Vyhněte se praktikám, které odpuzují zákazníky
 Vyhněte se praktikám, které odpuzují zákazníky  Když se zeptáte provozovatele obchodu nebo restaurace na klíč k úspěchu, dozvíte se něco o poskytování skvělých služeb zákazníkům. Mezi úslužností a obtěžováním je…
 
    Věřte svému týmu
 Věřte svému týmu  Řada lidí se dává na podnikatelskou dráhu z touhy po nezávislosti. Pravdou…
 
    Prezentace: Neskrývejte se za vizuální doplňky
 Prezentace: Neskrývejte se za vizuální doplňky  Už jste navštívili prezentaci, kde spíkr pouze četl text z powerpointových…
 
    Historie a vliv legendy ze Silicon Valley
 Historie a vliv legendy ze Silicon Valley  Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii…
 
    Příliš asertivity škodí
 Příliš asertivity škodí  Zjištění amerických univerzitních výzkumů dokonce ukazují, že přílišná…
 
    Interní komunikací k angažovanější pracovní síle
 Interní komunikací k angažovanější pracovní síle  Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců -…
 
    Důvěra základem komunikace
 Důvěra základem komunikace  Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na…
 
    Čtyři fáze komunikace a budování vztahů
 Čtyři fáze komunikace a budování vztahů  Umění představit se ve společnosti a zavést konverzaci je pro někoho…
 
    Time management klíčem k úspěšným obchodům
 Time management klíčem k úspěšným obchodům  Úspěšnost obchodníků závisí na tom, jak si dokáží organizovat svůj čas.…
 
    Chcete motivovat formou zájezdu? Pozor, aby odměna nebyla trestem
 Chcete motivovat formou zájezdu? Pozor, aby odměna nebyla trestem  Pokud chcete úspěšně ocenit své nejlepší zaměstnance zajímavým cestovním…
 
    Když zakladatel musí jít
 Když zakladatel musí jít  Zakladatelé firem většinou v určité fázi předávají svou ředitelskou…