![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Existují důležité návyky, které by měl podnikatel mít, pokud chce být úspěšným podnikatelem. Absence jednoho či několika z těchto návyků může být pro celou firmu…
Osobní útoky ubližují lidem, ničí komunikaci i kreativitu. Pokud se stanou…
Pracovní síla stárne. Silná generace lidí narozených po válce se blíží k…
Společenská komunikace hraje v obchodování zásadní roli a stejně důležité…
Chystáte-li pravidelnou poradu vašeho oddělení nebo celé firmy, měli byste…
Dave Haynes se propracovával vzhůru na podnikovém žebříčku jako terénní…
Podnikatelé nedosáhnou úspěchu sami, musí inspirovat ostatní, pomáhat jim…
Příliš mnoho lidí si vybere špatnou cestu v tváří v tvář klientovi, který…
Menší firmy se potýkají s většími problémy při dosahování rovnováhy mezi…
Být milovaným a oblíbeným zaměstnavatelem je jedna věc, ale vedou programy…
Podnikatelé by měli začít chystat své firmy na léto připravit zaměstnance…
Řízení výkonnosti je proces, který využívají manažeři k tomu, aby zacílili,…
Řada firem se potýká s problémem ztráty důvěry. Klade si otázku, jak získat…