![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Každý příslušník řad středního managementu si někdy položil otázku, jak získat pozornost výkonného ředitele firmy (tedy CEO) pro zásadní problémy jednotlivých…
Autor článku přibližuje koncepci podnikové univerzity ve…
Osobní poradci velmi často slýchají od svých klientů, že ačkoli plní své…
Profesionalita je věcí, na níž si obvykle velmi zakládáme. Často se však na…
Manažeři by se při výběru zaměstnanců a spolupracovníků neměli omezovat jen…
Článek je shrnutím knihy Effective Networking for…
Vše se dnes točí okolo školení, vzdělávání a výuky. Manažeři se snaží…
Každý manažer, který byl nějakou dobu mimo podnikatelskou sféru a neměl na…
Správné vedení je základním požadavkem úspěšného rozvoje podniku. Článek…
Manažeři a vedoucí pracovních týmů se budou zanedlouho muset potýkat s…
Téměř každá firma na světě má potenciál, který může být teprve objeven,…
Uspět v programu změny a zlepšení hospodaření podniku je vždy obtížná…
V poslední době převládá názor, že seriózní oblečení je out, že je nutné…