Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon 7 tabu na pracovišti

Každý občas zažije trapnou situaci, ať už ve společnosti nebo na pracovišti. Několik tipů, jak se vyhnout některým znich:- Líbání kolegy či kolegyně. 35 % pracovníků…

Tři vlastnosti houževnatých vůdců

icon Tři vlastnosti houževnatých vůdců

Důležitou, ale často opomíjenou vlastností dobrých vůdců je houževnatost.…

Základní zásady zaručí odstranění rizik

icon Základní zásady zaručí odstranění rizik

Manažerský přístup by měl vytvářet proaktivní kolektivní práci, která by…

Jak vyjednávat a neudělat si nepřátele?

icon Jak vyjednávat a neudělat si nepřátele?

Efektivním vyjednáváním sdodavateli a zákazníky můžete výrazně zvýšit…

Různorodost je pro obchod neocenitelná

icon Různorodost je pro obchod neocenitelná

Přijetí pracovní síly, která je kulturně různorodá, může působit blahodárně…

Laxní management otevírá dveře podvodům

icon Laxní management otevírá dveře podvodům

Slabá kontrola a samolibí manažeři spolu se zhoršenými ekonomickými…

CRM a sex: Obojí je skvělé, pokud to děláte správně

icon CRM a sex: Obojí je skvělé, pokud to děláte správně

Napadlo vás někdy srovnávat CRM se sexem? Pokud ne, článek nabízí odlehčený…

Firmy musejí kvalitním lidem také něco nabídnout

icon Firmy musejí kvalitním lidem také něco nabídnout

Zaměstnavatelé chtějí kvalitní lidi, se kterými bude radost pracovat.…

Proč vás šéf nenávidí?

icon Proč vás šéf nenávidí?

Řada zaměstnanců nemá ráda své nadřízené. Ti, kteří odešli ze zaměstnání,…

Cizinci hodnotí firemní kulturu zemí, ve kterých pracují

icon Cizinci hodnotí firemní kulturu zemí, ve kterých pracují

Firemní kultura se liší od státu ke státu, od firmy kfirmě. Některé jsou na…

Spokojenost zaměstnanců ve třech krocích

icon Spokojenost zaměstnanců ve třech krocích

V malých společnostech se většinou zajímají o to, jak ve velkých a…

Jak se správně starat o notebook

icon Jak se správně starat o notebook

Pokud se naučíte správně starat o svůj přenosný počítač, bude vám složit…

Firmy musí pochopit potřeby zákazníka

icon Firmy musí pochopit potřeby zákazníka

Pochopení potřeb zákazníka je dnes důležitější než kdykoliv předtím a je…

Výpis 17041716 z celkem 3858