Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jak správně shromažďovat data pro průzkum trhu

Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy, pokud je založena na neaktuálních či chybných údajích. Jste si jisti, že právě vaše data…

Manažerské schopnosti - vrozený talent, nebo tvrdá dřina?

icon Manažerské schopnosti - vrozený talent, nebo tvrdá dřina?

Správné vedení je základním požadavkem úspěšného rozvoje podniku. Článek…

Proč dochází k selhání systémů správy znalostí?

icon Proč dochází k selhání systémů správy znalostí?

V nedávné minulosti došlo v mnoha firmách k selhání systémů správy…

Rizikové podnikání v novém světle

icon Rizikové podnikání v novém světle

Nová generace spekulativních podnikových jednotek (new-venture units)…

Správná interní komunikace může zachránit firmu

icon Správná interní komunikace může zachránit firmu

Uspět v programu změny a zlepšení hospodaření podniku je vždy obtížná…

Produktivita v USA vzrostla, ale...

icon Produktivita v USA vzrostla, ale...

V prvním čtvrtletí tohoto roku zaznamenal americký průmysl výrazný růst…

Čtěte v práci rychleji

icon Čtěte v práci rychleji

Čtení jako pracovní nástroj lze využívat lépe a zrychlit jej. Příprava před…

Přijali byste do vedoucí funkce ženu?

icon Přijali byste do vedoucí funkce ženu?

I když ženy některé mužské povahové rysy postrádají, jiných kvalit…

Koncepty a nástroje správy znalostí: projekt PROMOTE

icon Koncepty a nástroje správy znalostí: projekt PROMOTE

PROMOTE je projekt Evropské unie, který si klade za cíl vytvořit…

Zaměstnaci - sůl vaší firmy

icon Zaměstnaci - sůl vaší firmy

Řada společností tvrdí, že jsou pro ně dobří zaměstnanci tím…

Virtuální znalostní komunity

icon Virtuální znalostní komunity

Aby firmy obstály v konkurenci, byly nuceny snížit stavy a outsourcovat…

Podnikatelská etika není přepych

icon Podnikatelská etika není přepych

Dosud bylo zvykem okolo tohoto tématu chodit po špičkách nebo jej považovat…

Čas pro personalizaci

icon Čas pro personalizaci

Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější.…

Výpis 34333445 z celkem 3853