Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon To opravdu není to, co jsem chtěl slyšet...

Stále častěji se zdůrazňuje potřeba osobního rozvoje a růstu. Toho se dá docílit více způsoby. Praxí, výcvikem, &…

Správa podnikového obsahu: novinka nebo běžná záležitost?

icon Správa podnikového obsahu: novinka nebo běžná záležitost?

V posledních dvou letech jsme se mohli stále pravidelněji setkat s frází…

Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?

icon Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?

Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě…

Hodnocení zaměstnanců - jde o peníze a kariéru

icon Hodnocení zaměstnanců - jde o peníze a kariéru

Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí…

Víte, co chcete?

icon Víte, co chcete?

Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i…

Neskrývejte se za řečnickým pultem!

icon Neskrývejte se za řečnickým pultem!

Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…

Slabiny systémů pro CRM

icon Slabiny systémů pro CRM

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…

Ještě efektivnější vedení vaší firmy

icon Ještě efektivnější vedení vaší firmy

Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

icon Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…

Znalostní audit - cesta z pekla

icon Znalostní audit - cesta z pekla

Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

icon Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

icon Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…

Co na to říká zákazník?

icon Co na to říká zákazník?

Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…

Výpis 34593471 z celkem 3865