Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Slabiny systémů pro CRM

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních problémů vyřešit a většina skeptických připomínek odehnat. Přesto…

Znalostní audit - cesta z pekla

icon Znalostní audit - cesta z pekla

Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…

Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

icon Jak přijmou zaměstnanci nový systém?

Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…

Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

icon Kdo se bojí, nesmí do lesa CRM

Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…

Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

icon Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…

Co na to říká zákazník?

icon Co na to říká zákazník?

Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…

Nákup softwaru pro CRM a PRM je třeba důkladně zvážit

icon Nákup softwaru pro CRM a PRM je třeba důkladně zvážit

Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…

Nástroje pro spolupráci usnadňují komunikaci a sdílení znalostí

icon Nástroje pro spolupráci usnadňují komunikaci a sdílení znalostí

Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se…

Spojení správy znalostí a učících se organizací

icon Spojení správy znalostí a učících se organizací

Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor.…

Týmová práce je předpoklad úspěchu

icon Týmová práce je předpoklad úspěchu

Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…

Kde se vzala, tu se vzala... správa znalostí

icon Kde se vzala, tu se vzala... správa znalostí

Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její…

Dovedná komunikace a vedení týmu

icon Dovedná komunikace a vedení týmu

Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání.…

Každá rada dobrá aneb Co by měl CIO opravdu umět

icon Každá rada dobrá aneb Co by měl CIO opravdu umět

Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové…

Výpis 34593471 z celkem 3858