![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci dnes chtějí, aby je firma respektovala nezávisle na komunikačním…
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj…
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem…
Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích…
Trh práce je dnes mnohem diferencovanější než byl před deseti lety. I…
Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny…
Článek obsahuje deset zásad, kterými by se měl řídit zaměstnanec, který…