Bezdůvodné pomluvy může šířit široko daleko kdokoliv – naštvaný zákazník i samotný zaměstnanec. Nemůžete jim zcela zabránit, ale můžete se s nimi naučit pracovat.
Napadlo vás někdy, že enormní nárůst dat v posledních letech nemusí být…
Druhý ročník celorepublikové iniciativy Czech Industry Challenge, která má…
Možná jste se kolikrát pozastavili nad tím, proč některé volební výzkumy…
Pokud jste coby manažeři týmů vnímaví a všímaví, ostatní chápou, že vám…
Lidé reagují odlišně na změny a problémy, které je nutné běžně v týmech…
Když pracujete z domova, může být obtížné si udělat pauzu. Přerušení práce…
Nemusíte mít milion na rozvoj svého podnikání. Mnohem důležitější, než…
Malá firma či střední firma, rodinná nebo založená se dvěma přáteli. Není…
Poslouchat neznamená naslouchat. Zde jsou další tři tipy, které vám pomohou…
Náš mozek vnímá nejednoznačnost jako hrozbu. Snaží se nás chránit tím, že…
Poslouchat neznamená naslouchat. Zde je 6 tipů, které vám pomohou stát se…
Ačkoliv máme dnes více informací k dispozici, přemýšlíme mnohem méně.…