Manažer - zprávy z managementu

icon Proces onboardingu uživatelů: Jak na to, aby vaše aplikace udělala skvělý první dojem

Onboarding nových uživatelů je klíčovou fází interakce uživatele s aplikací. Je to první skutečný kontaktní bod s novým uživatelem. Takový onboarding je vlastně…

icon Růstové versus fixní smýšlení (mindset)

Který mindset (způsob myšlení) obvykle každý den využíváte? Jde hlavně o…

icon Jak správně vyvíjet produkt (2/2): Řešte ty správné problémy

V předchozím článku jsme viděli, jak přistupovat k vývoji produktů – musíte…

icon Chcete-li uspět v podnikání, držte se těchto tipů a zůstaňte zdraví

Pokud jde o podnikání, jste vaše firma vy sami. Proto se musíte nejdřív…

icon Předpojatosti při kariérním postupu: Muži mají výhodu z pití s nadřízenými

Zaměstnanci mužského pohlaví, kteří nově přešli pod manažera, ve své…

icon Jak správně vyvíjet produkt (1/2): Kdo je váš zákazník?

Když chcete vyvinout skvělý produkt, čeká vás mnoho nástrah. Pro začínající…

Jazyky

icon Píšete tyto české zkratky správně?

Žijeme v rychlé době, co není hned, je pozdě, co není jednoduché a…

icon Zakladatelé: Nezbytnost pro úspěšný startup (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že počáteční tým zakladatelů je jádrem…

Zdeněk Mahler

icon Vzdělávání ve firmách (2/2): Jak mu vrátit smysl a efekt?

Postupná rezignace zaměstnanců, a to jakékoli věkové kategorie, na kvalitu…

FRESH IT konference 2020

icon To nejzajímavější ze světa IT na Fresh IT 2020

O čem přemýšlí IT profesionálové, databázoví a síťoví specialisté či IT…

icon Jak povzbudit zaměstnance k hrdinství: Dejte jim prostor vzájemně se poznat a pomáhat si

Hrdinství je doprovázeno tak nějak samozřejmě pokorou. Vidíme významný…

icon Zakladatelé: Nezbytnost pro úspěšný startup (1/2)

Co dělá tým skvělým? Musí v něm být jedinečné dovednosti i sdílené…

icon Měli by lidé na ostatní křičet? Záleží na kultuře (2/2)

V předchozím článku jsme si popsali 2 hlavní typy kultur, pokud jde o…

Výpis 14181430 z celkem 12368