Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování kritické zpětné vazby. Pomyslný sendvič vzniká tak, že kritickou či negativní informaci…
V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku…
Jména bez tváří jsou kolem nás až příliš častá. Ve velkých společnostech si…
Většině lidí nezničí kariéru jeden velký chybný krok, ale malé, postupné…
Milan Vašina působí jako generální ředitel ve společnosti T-Mobile CZ &…
Slovo stres pochází z anglického slova stress (zátěž), které je původem z…
Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší.…
Online komunita Fortune 500 Insiders Network sdružuje seniorní manažery…
Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…
Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San…
Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných…
V předchozím článku jsme viděli, proč jsou i ta nejmenší vyrušení špatná.…
Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na…