Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno vyřešit pomocí webových stránek - což ušetří čas vám i zákazníkům.…
Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…
Základem úspěchu je energie a nadšení, které jsou řízeny osobní motivací a…
Interní komunikace patří mezi nejčastěji přehlížené aspekty řízení firem.…
S novým rokem přicházejí předsevzetí, jejichž prostřednictvím se snažíme…
Podání ruky hraje důležitou roli v tom, jaký uděláme dojem a jak dokážeme…
Studie společnosti CB Richard Ellis, která porovnala náklady na kancelářské…
Snaha být perfektní nám znemožňuje posouvat se dál, být úspěšnější. Nic…
Přenosné počítače jsou dnes běžnou záležitostí. Spolu s jejich rozšířením…
Každému se někdy stane, že pocítí únavu z toho, co dělá. Následuje pocit…
Důvěra je pro firmy velice důležitá. V současné době se s ní však potýká…
Lidé placení za hodinu vykazují silnější vztah mezi příjmem a spokojeností.…