Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o vaší hodnotě a důvěryhodnosti. Co se tedy dozvídají příjemci vašich zpráv? Článek…

Jak vzbudit nadšení pro práci

icon Jak vzbudit nadšení pro práci

Podpora nadšení pro práci znamená pro vůdce hledání smyslu a důležitosti…

Upřímnost začíná nahoře

icon Upřímnost začíná nahoře

Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery,…

Motivace, morálka a loajalita v ekonomické recesi

icon Motivace, morálka a loajalita v ekonomické recesi

V ekonomicky úspěšných časech je snadné motivovat zaměstnance penězi, byť…

Umíte se přizpůsobit změnám?

icon Umíte se přizpůsobit změnám?

Obchodní vůdcové vědí, že neustále dochází ke změnám, kterým je třeba se…

I dobrá změna je náročná

icon I dobrá změna je náročná

Řízení změn může být obtížné bez ohledu na typ změny, která se v organizaci…

SMS místo životopisu

icon SMS místo životopisu

Britská společnost Teimlo, která se zabývá službami v oblasti mobilních…

Vůdce potřebuje sebevědomí

icon Vůdce potřebuje sebevědomí

Chcete-li být efektivnějším vůdcem, pracujte na zvyšování svého sebevědomí.…

Manažeři BBC přišli o bonusy

icon Manažeři BBC přišli o bonusy

Deset nejvyšších manažerů britské BBC přišlo o své bonusy. Toto opatření…

Být šéfem je v pořádku

icon Být šéfem je v pořádku

V dnešní době potřebují zaměstnanci šéfy, kteří je nasměrují k úspěchu ve…

Jak vypadá úspěšný vůdce?

icon Jak vypadá úspěšný vůdce?

Vzhled je pro úspěšné vůdce stejně důležitý jako jejich přístup. Tvrdí to…

Nejsou vaše porady ztrátou času?

icon Nejsou vaše porady ztrátou času?

Každý kancelářský pracovník ví, že porady jsou nevyhnutelné. Zároveň však…

5 tipů pro efektivní naslouchání

icon 5 tipů pro efektivní naslouchání

Člověk, který neumí dostatečně naslouchat, se může připravit o celou řadu…

Výpis 64756487 z celkem 12433