Manažer - zprávy z managementu

icon Střední management: Dělají svou práci opravdu správní lidé?

V dnešních společnostech a organizacích dochází kvelice zvláštnímu jevu. Lidé, kteří by mohli povýšit, protože by byli na danou pozici skvělí, toto odmítají. Naopak…

Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

icon Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

Lidé se ne vždy těší do práce. Příčiny mohou být různé, ale pravdou je, že…

Víte, jak vypadáte a zníte, když mluvíte?

icon Víte, jak vypadáte a zníte, když mluvíte?

Americký konzultant a odborník na prezentace Timothy Koegel vysvětluje v…

Lidé s bolestmi pohybového aparátu by neměli zůstávat dlouho doma

icon Lidé s bolestmi pohybového aparátu by neměli zůstávat dlouho doma

Muskuloskeletární poruchy zahrnují více než 200 různých problémů, například…

Uznání - nenákladná a funkční odměna

icon Uznání - nenákladná a funkční odměna

Člen americké Národní akademie pro lidské zdroje Marshall Goldsmith hovoří…

Kolik výpovědí potká vaši firmu?

icon Kolik výpovědí potká vaši firmu?

V řadě firem se schyluje k výpovědím. Týkají se lidí, kteří nastoupili v…

Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

icon Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Abyste byli manažeři na svých místech, musíte být dobří vplnění úkolů,…

Každá značka může být úspěšná

icon Každá značka může být úspěšná

Nezáleží na tom, jak dobrá je vaše značka. Záleží na tom, jak velkou má…

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

icon Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než…

Sedm smrtelných hříchů (ne)naslouchání

icon Sedm smrtelných hříchů (ne)naslouchání

Umění dobře naslouchat patří mezi základní manažerské dovednosti. Článek…

Jak zůstat fit na služebních cestách?

icon Jak zůstat fit na služebních cestách?

Zůstat fit je pro většinu lidí obtížné i za normálních podmínek. V případě…

Snídejte s námi aneb válka o ranního zákazníka přiostřuje

Článek v rámci předplatného icon Snídejte s námi aneb válka o ranního zákazníka přiostřuje

V současné společnosti není výjimkou, když si lidé kupují snídani cestou do…

Lucie Pilipová: Manažeři musí brát ohled na rodinu

icon Lucie Pilipová: Manažeři musí brát ohled na rodinu

V rozhovoru pro Hospodářské noviny Lucie Pilipová (39)…

Výpis 79317943 z celkem 12447