Úspěšné vyjednávání si žádá důkladnou přípravu. Článek popisuje sedm oblastí, kterým je třeba věnovat největší pozornost.- Uvědomte si, kdy jste ve vyjednávací…
Sněmovna reprezentantů USA přiznala poměrem hlasů 269:134 právo všem…
Humor může být efektivním komunikačním nástrojem v rámci tištěných a…
Litr vody v plastové lahvi stojí v USA třikrát více než stejné množství…
Představíme vám sedm základních a zlatých pravidel, jak předvést prezentaci…
Pokud děláte dlouho vjednom zaměstnání a plníte stále stejné úkoly, jistě…
Při studiu týmové práce narazila profesorka z americké Harvard Business…
Přesné a vyvážené informace o zákaznících dávají firmám velkou konkurenční…
Autor předkládá na základě svých letitých zkušeností několik nejhorších…
Zaměstnavatelé hledají pracovníky, kteří mají specifické dovednosti,…
Manažera nejčastěji vyčerpává stres. Za něj může vysok&…
Než začnete budovat svůj tým, přemýšlejte, jaký by měl být a co od něj…
Nejvíce ošemetný problém, o kterém se nejvíc znás bojí mluvit se šéfem, je…