Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Dáváte ji stávajícím či potenciálním zákazníkům, přikládáte k dopisům nebo prezentacím. Sdělujete tak…
Největším průzkum svého druhu v USA v oblasti kroků vedoucích k…
Nedávná data z amerického Národního centra zdravotních statistik ukazují,…
Selhání projektu je vždy nepříjemné. Nikdo z něho nechce být obviňován.…
Nová studie profesora Waltera Carla z bostonské Northeastern University a…
Když se zeptáte provozovatele obchodu nebo restaurace na klíč k úspěchu,…
Potřebujete inovovat, ale nevíte jak? Zdá se, že inovaci nelze řídit, je…
Počet bankovních klientů, kteří dávají přednost internetu před návštěvou…
Blíží se konec roku a s ním i porada, na které budete rozhodovat o…
Řada lidí se dává na podnikatelskou dráhu z touhy po nezávislosti. Pravdou…
Podle zprávy Arbitron 2006 poslouchá průměrný Američan rozhlasové vysílání…
Ekologické chování firmy nemusí znamenat radikální změny. Článek popisuje…
Už jste navštívili prezentaci, kde spíkr pouze četl text z powerpointových…