Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného icon Ministerstvo financí bude zřejmě vetovat rakouský návrh na změny DPH

Česká republika je na úterním jednání ministrů financí EU připravena vetovat rakouský návrh na změny v DPH. Ministr financí Bohuslav Sobotka si myslí, že předložené…

Nové příležitosti v oblasti fotografických služeb

Článek v rámci předplatného icon Nové příležitosti v oblasti fotografických služeb

Na rozdíl od běžných 35mm filmových fotoaparátů se digitální přístroje…

Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme…

Nové výzvy pro vůdcovství

Článek v rámci předplatného icon Nové výzvy pro vůdcovství

Vůdcovství bylo vždy výzvou, v dnešní době však představuje stále…

Sedm příčin firemního neúspěchu

icon Sedm příčin firemního neúspěchu

Obchodní statistiky ukazují, že řada firem zaniká krátce po svém vzniku…

Co se dá dělat s patenty

icon Co se dá dělat s patenty

Peter Detkin, bývalý poradce ve firmě Intel, přišel v roce 2001 s termínem…

Frustrující a nedůležité: Tajemné umění pojmenovávání firem a produktů

Článek v rámci předplatného icon Frustrující a nedůležité: Tajemné umění pojmenovávání firem a produktů

Jmenujte formu marketingové komunikace, která trvá jen pět vteřin a zároveň…

Vůdcovská lekce od kriminálníka

icon Vůdcovská lekce od kriminálníka

Jonathan Wild (1682-1725), notorický anglický kriminálník, stačil prohledat…

Bezpečnostní trendy 2006

icon Bezpečnostní trendy 2006

Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje…

Učíme se vést (znovu)

Článek v rámci předplatného icon Učíme se vést (znovu)

Vůdcovství se mění. Je stále složitější a vyžaduje nové postupy, nápady i…

Ceny v průmyslu poprvé po dvou letech klesly

icon Ceny v průmyslu poprvé po dvou letech klesly

Ceny průmyslových výrobců se v prosinci 2005 podle údajů ČSÚmeziročně…

Telefonní zákaznická centra se přesouvají do domácností

icon Telefonní zákaznická centra se přesouvají do domácností

V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických…

Jak přimět potenciální zákazníky, aby otevřeli vaši nabídku

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět potenciální zákazníky, aby otevřeli vaši nabídku

Strávili jste nad vaším dopisem pěkných pár hodin, mnohokrát přečetli každé…

Výpis 91409152 z celkem 12450