Špatný time management, kdy nestíháte a jste v permanentním stresu, může mít hned několik velmi závažných dopadů. Zaprvé neschopnost si správně rozplánovat práci…
Jak může zaměstnanec udržet krok v dnešní zrychlené době? Sledovat zprávy,…
Efektivní komunikace vede k navazování dobrých vztahů s lidmi, a dobré…
I malá díra může potopit celou loď, řekl Benjamin Franklin. Jestliže máte…
Pouze malá část lidí nemá od přírody žádný problém mluvit veřejně k menší…
Každý manažer chce mít tým lidí, na který se může spolehnout a který bude…
Úspěch, nadějná kariéra a materiální bohatství. Ty, kteří těchto met…
Statistiky nás přesvědčují o tom, že počty kybernetických útoků na…
I před nástupem pandemie existovaly v nadnárodních společnostech týmy,…
Leadership i úspěšné a efektivní vedení lidí jsou především otázkou…
Schopnost přesvědčovat ostatní lidi a dostat je na „vaší stranu“ je pro…
Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prezentace krátké a…
Moderní doba sebou nese mnoho rizik a civilizačních chorob, které v…