Manažer - zprávy z managementu

icon CRM se recese bát nemusí

Poslední průzkum dokázal, že i přes celosvětovou recesi čeká technologie pro CRM světlá budoucnost. Na rozdíl od dosavadní praxe, kdy se dodavatelé CRM snažili…

Tajemství trvalého pozitivizmu

icon Tajemství trvalého pozitivizmu

Také je znáte? Jsou mezi námi, jsou úspěšní a stále dobře naladění. Jak to…

Jak (ne)zacházet se znalostmi?

icon Jak (ne)zacházet se znalostmi?

Téměř každá firma si dnes uvědomuje, že vědomosti jsou základním…

Jak se informační technologie prosadí během ekonomické krize?

icon Jak se informační technologie prosadí během ekonomické krize?

Při neustálém snižování rozpočtů musí podniky důkladně zvážit, do jakých…

Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

icon Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

Veškeré způsoby motivace zaměstnanců mohou selhat, opomenete-li průběžně…

Uplatnění brainstormingu při podnikových poradách

icon Uplatnění brainstormingu při podnikových poradách

Mnoho porad, při kterých se používá brainstorming, je neproduktivních,…

Firmy stále častěji pověřují službami externí firmy

icon Firmy stále častěji pověřují službami externí firmy

Pro některé firmy je například řízení lidských zdrojů úkol, který jim…

Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

icon Firmy musí hovořit jazykem zákazníků

Komunikace mezi lidmi se s rozvojem moderních technologií, jako jsou SMS…

Automatizace procesu dolování znalostí z dat

icon Automatizace procesu dolování znalostí z dat

Software pro automatizaci dolování znalostí z dat a jejich modelování…

Firmy kladou stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců

icon Firmy kladou stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců

Ještě v 19. století byly pracovní síly považovány pouze za komoditu. S…

Kancelář přímo u moře

icon Kancelář přímo u moře

Mnoho lidí stále odmítá mobilní telefony, pagery a další mobilní techniku,…

Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

icon Během zlých časů se projeví manažerské schopnosti

Teprve v těžkých dobách se skutečně projeví manažerské schopnosti. Ačkoli…

Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Článek v rámci předplatného icon Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho…

Výpis 1196111973 z celkem 12521