Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného icon Zákazník nikdy nezvoní dvakrát

Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát v potaz jeho připomínky a postřehy. Některé servery proto…

Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

Článek v rámci předplatného icon Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále…

Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

icon Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými…

Jak se vyrovnat s chaosem

icon Jak se vyrovnat s chaosem

Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde…

eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

icon eCRM - nový způsob optimalizace vztahů se zákazníky

Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…

Propouštění - jak si udržet zbývající zaměstnance

icon Propouštění - jak si udržet zbývající zaměstnance

Když v podniku dojde k propouštění nebo tato situace hrozí, mnoho…

Jaká je budoucnost CRM?

icon Jaká je budoucnost CRM?

Podle průzkumu amerických agentur se v následujícím roce přesune pozornost…

Čtyři zásady úspěšného řízení projektů

Článek v rámci předplatného icon Čtyři zásady úspěšného řízení projektů

U každého projektu je možné vystopovat čtyři jevy, které zásadním způsobem…

Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Článek v rámci předplatného icon Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…

Firmy musí hledat nové metody odměňování vedoucích pracovníků

icon Firmy musí hledat nové metody odměňování vedoucích pracovníků

Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující.…

Rozšíření technik CRM může být pro firmu značným přínosem

icon Rozšíření technik CRM může být pro firmu značným přínosem

Když se do obchodní sféry začínala zavádět technika CRM, bylo jejím cílem…

Plánování práce v terénu úzce souvisí se správou majetku

icon Plánování práce v terénu úzce souvisí se správou majetku

Systémy řízení energetických společností (WMS) se zaměřují na činnost…

Východní umění mohou efektivně obohatit západní vzdělávání a učení

icon Východní umění mohou efektivně obohatit západní vzdělávání a učení

Východní filozofické principy mohou změnit a obohatit západní vzdělávání…

Výpis 1197411986 z celkem 12521