Chcete-li dobře porozumět zákazníkovi, abyste mohli lépe vyhovět jeho přáním a potřebám, musíte brát v potaz jeho připomínky a postřehy. Některé servery proto…
Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále…
V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými…
Mnoho vedoucích pracovníků takovou situaci zná: došlá pošta se už nevejde…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…
Když v podniku dojde k propouštění nebo tato situace hrozí, mnoho…
Podle průzkumu amerických agentur se v následujícím roce přesune pozornost…
U každého projektu je možné vystopovat čtyři jevy, které zásadním způsobem…
Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…
Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující.…
Když se do obchodní sféry začínala zavádět technika CRM, bylo jejím cílem…
Systémy řízení energetických společností (WMS) se zaměřují na činnost…
Východní filozofické principy mohou změnit a obohatit západní vzdělávání…