Archiv PR článků

Letuška.cz, jednička na trhu letenek, zavádí pro své klienty věrnostní program

Věrnostní programy nejsou dnes doménou pouze obchodních řetězců. Výhody můžete čerpat také při cestování. Přední prodejce letenek, Letuška.cz, připravil pro své klienty unikátní věrnostní program, který zpřístupňuje cestovatelské produkty a slevy na další nákupy snadným sbíráním Zlaťáků. Zeptali…

Datová palubní deska v Excelu

Jak se proměňují běžná čísla v zásadní obchodní rozhodnutí?

Ve světě přetékajícím daty je klíčem k úspěchu schopnost nejen…

CSR neboli firemní společenská odpovědnost v praxi: Jak firmy zlepšují životní podmínky druhých

CSR neboli firemní společenská odpovědnost v praxi: Jak firmy zlepšují životní podmínky druhých

Firmy mají díky firemní společenské odpovědnosti (CSR) potenciál změnit…

Výhody a nevýhody online vzdělávání. Znáte je?

Výhody a nevýhody online vzdělávání. Znáte je?

Online vzdělávání zažívá v posledních letech boom. Vývoj nasvědčuje tomu,…

FV - 10-2023 - Obálka

Vychází podzimní Firemní vzdělávání

Hybridní výuka se stává jednou z běžných forem vzdělávání. Co vše obnáší?…

František Hroník, MotivP

Setkání Business Brunch® - Týmové učení - 7. 11. 2023

Na nadcházejícím Business Brunch® setkání, které povede zakladatel…

Image Lab.

Online workshop CX Therapy – Terapie Customer Experience

Workshop CX Therapy přináší jedinečnou příležitost objevit nejnovější a…

Výpis 6678 z celkem 1123