Archiv PR článků

8. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v…

Marta Fabiánová, TCC online

Angažovaný a loajální tým – sen každého manažera. Zjistěte, jak můžete angažovanost a loajalitu posílit

Vysoká angažovanost a loajalita jsou zásadní předpoklady pro úspěch a růst…

František Hroník, MotivP

Setkání Business Brunch® - Pocit vlastní hodnoty - 8. 10. 2024

Jak pociťujeme vlastní hodnotu a jak se s ní vypořádáme v neustále se…

HRko 2024

Ostrava: hlavní město HR!!!

Přes 50 řečníků na 4 pódiích, 7 HR rooms a 2 festivalech představí…

Amazon ruší hybridní pracovní model. Zaměstnanci se vrací do kanceláří

Společnost Amazon oznámila, že od ledna 2025 bude vyžadovat, aby se její…

Laurent Laval, Arthur Hunt

Nové pracoviště, nové vztahy. Jak home office ovlivňuje dynamiku týmu? Zveme vás na setkání 19.9.2024, Praha

V současném pracovním prostředí je práce z domova očekávána a platformy…

Nejoblíbenější eStravenka od Up

Nejoblíbenější stravenka od Up - šetří váš čas, energii i administrativní práci

Víte, jaké firmy jsou dnes v trendu? Ty, které pečují o zdraví a pohodu…

Výpis 92104 z celkem 1262